[PG] Nanoe; vosje; 4 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

[PG] Nanoe; vosje; 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 13:01

Ik ben opzoek naar Nanoe. Nanoe is nu denk ik (bijna) 4 jaar. Ik heb haar in augustus 2008 verkocht, en geloof dat ze begin 2009 weer doorverkocht is. Ik verwacht dat het een D of E pony geworden is. Ik heb absoluut geen idee waar ze is, en hoop haar zo toch nog tegen te komen, want ik ben erg benieuwd hoe het met haar gaat.

Afbeelding

Afbeelding

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 11:45

*schop*

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 14:50

Nog steeds opzoek, hierbij nog een keer de foto die niet werkt hierboven (bij mij tenminste niet)

Afbeelding

In Nanoe haar paspoort staat dat ze geboren is op 29 april 2006 geloof ik. Haar moeder is een haflinger, haar vader is Skipidy Bar Jack. Ze is geboren bij Ponykamp Het Fjordenpaard.

Toen Nanoe bij mij stond was ze absoluut nergens bang voor, en sprong graag over dingen heen (bijvoorbeeld de wei uit, en voordat ik haar kon pakken sprong ze de wei weer in ;) ). Het was een leuke makkelijke pony, al moest je haar wel laten weten wie de baas was.

Beau_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:20

Hee!
Dat is de oude pony van mijn buurmeisje!
Ze is begin vorig jaar naar Belgie verhuist en heeft toen haar pony weg moeten doen.
Ik heb geen idee waar ze is, alleen hoorde ik die vader wel praten over een supergrote paardenmarkt.. ze waren niet echt top voor hun paardjes, gelukkig kon ik helpen!
Reed er best vaak op, Heb er nog eens een keer M mee gesprongen omdat mijn buurmeisje niet kon vanwege ziekte.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 14:20

*schop*