Hoi hoi via deze weg ben ik opzoek naar het vorige paard van mijn man hieronder een beschijving van Jasper. Wij willen heel graag willen weten hoe het met hem gaat in 2004 kocht mijn man hem maar hij kwam de medische keuring helaas niet door ivm gebrek aan spronggewricht. En is toen terug gegaan naar de fokker. Hij zal dit jaar zeven worden.
Naam: Jasper Ras : Fries Geslacht: Hengst of ruin Vader : Winand Moeder: Roelie v Chipnummer : 985120019278817 Geboortedatum: 14-06-2003 Registratienummer: 200307388
Jasper heeft op zijn bovenlip een witte stip. En hij is gefokt door de heer H. Hermans uit Lunteren.
Nee helaas geen foto en de fotos die we hebben staan niet op de pc en op die fotos is hij 13 maanden .
Malakay
Geplaatst: 21-01-10 10:16
Neem eens contact op met het fries stamboek in hun regels staat "In verband met de wet op de privacy mag het KFPS geen gegevens die tot identificatie leiden, aan derden verstrekken. Het KFPS kan op uw verzoek wel de huidige eigenaar van het paard benaderen met het verzoek contact met u op te nemen. De huidige eigenaar van het paard kan dit weigeren." Als de nieuwe eigenaar zich bij het stamboek heeft ingeschreven is er een kleine kans lijkt mij. Niet geschoten is altijd mis