[PG]: El Passo, zwartbruine Groninger ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Uums

[PG]: El Passo, zwartbruine Groninger ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 22:05

Van de paarden die wij in de loop der jaren hebben verkocht is één fokproduct helaas niet (meteen) goed terechtgekomen. Naar hem ben ik op zoek.

Het paard heet El Passo en hij is een kleine (hooguit 1.60m, schat ik), zwartbruine (kopersnuit)Groninger ruin van de hengst Experiment uit de merrie Pascha v. Senner. Hij is geboren in augustus 1995 en als jaarling verkocht. De daaropvolgende eigenaren hebben geen rekening gehouden met de natuurlijke groei van een dier en hebben het halster waarmee wij hem hebben verkocht niet vervangen door een groter exemplaar. Gevolg: een ingegroeid halster ;(

Het traumatische deel van het voorgaande verhaal zijn wij te weten gekomen via Mieke van Haboshof, die er alles aan heeft gedaan om El Passo weer paard te laten worden, nadat ze hem zeer schuw in handen kreeg _/-\o_
Foto`s van het volwassen dier zijn te zien op haar site:
www.­haboshof.­nl

Helaas is hij van eigenaar gewisseld via dhr. Venema uit Veelerveen of Vriescheloo. Het enige dat we van hem hebben vernomen is dat Passie naar mensen uit Doornspijk is verkocht en dat zij met hem wilden mennen.

We hebben nog steeds zijn volle zus Prelude. Foto`s van haar staan in mijn profiel. Passie`s volle broer Excellenzie-T is een goedgekeurde dekhengst.

Graag zou ik weten of El Passo nog leeft en zo ja: hoe het met hem gaat. Iedere tip is welkom

Deze foto van Passie komt van Mieke`s site:
Afbeelding

kiaraaa

Re: [PG]: El Passo, zwartbruine Groninger ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:47

volgens mij ken ik hem, volgens mij staat hij op stal bij me zus haar paard.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 21:19

Lilian__ schreef:
Nee sorry dat paard ken ik niet, ik zal wel voor je rond kijken als ik in Doornspijk ben, maar ben hem nog niet tegen gekomen.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval :)

kiaraaa schreef:
volgens mij ken ik hem, volgens mij staat hij op stal bij me zus haar paard.

Oeh, serieus? Waar is dat? Ik ben heel benieuwd!

Tanja

Re: [PG]: El Passo, zwartbruine Groninger ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 21:26

Moderatoropmerking:
Offtopic berichten verwijderd. Lees de regels van OV aub even, et is hier alleen toegestaan te reageren indien je bruikbare info hebt voor de zoektocht, wil je de TS iets anders melden, stuur dan een pb.