[PG] Shetlander Hans ( bijnaam : Muppet )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[PG] Shetlander Hans ( bijnaam : Muppet )

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 14:35

Hallo,

Ik zoek een shetlander die ik een aantal jaren geleden heb verkocht ( 2004/2005 denk ik? )
Zijn echte naam wat op zijn paspoort stond was Hans, maar wij noemde hem altijd Muppet.
Het was een zwarte shetlander van toen die tijd 2 jaar oud, hij stond in Koedijk ( Noord-Holland ) op een land met allemaal veulens.
Ik had hem verkocht voor 60 euro, aan 2 vrouwen met een paard, zij wouden een gezelschappony erbij voor hun paard..
Toen ze hem kwamen bekijken hebben ze hem gelijk meegenomen met de trailer.
Ze hadden mij belooft regelmatig wat te laten horen, maar vanaf dat ze hem meegenomen hadden heb ik nooit meer wat vernomen van hem.
Ben echt benieuwt hoe het nu met hem gaat, wie hem heeft, wat er mee gedaan word etc.

Zou echt graag wat willen horen! Bedankt alvast..

Als iemand hem kent, heeft of denkt hem te kennen laat aub wat horen.. :)

JFR

Re: Shetlander Hans ( bijnaam : Muppet )

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 14:38

weet je niet waar die heen is gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 14:41

Nee dat weet ik niet meer, kan me ook niet herinneren dat ze mij hebben verteld waar hij heen ging.
Weet alleen dat ze de shet nodig hadden voor als ze op buitenrit enz. gingen, voor mee op buitenrit of voor het paard dat thuis zou blijven staan als de ander weg ging..
Ik denk dat het niet heel ver weg zou zijn, aangezien het mij lijkt dat je voor een shetlander van 60 euro niet ver gaat reizen..

JFR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 14:41

of ik bedoel, weet je niet waar de mensen wonen of hoe ze heten dat je op kan zoeken het telefoon nummer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 14:46

Nee heb geen duidelijke foto meer helaas aangezien mijn vorige laptop is gestolen.
Heb wel deze foto met de groep waar hij mee stond, en dan zie je hem op de achtergrond nog ( ze billen dan := )

Afbeelding

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 21:53

Je verhaal komt heel bekend voor, ik heb met een vriendin een bruine shet opgehaald in koedijk en die werd Muppet genoemd. Op het paspoort heette hij Hans en zo werd hij ook door haar genoemd. Als jij er zeker van bent dat jou muppet/hans zwart was dan is het hem niet, maar op de foto zie ik de kont van een bruine shet.

Hans is later verkocht aan een andere bokker en die heeft er heel veel plezier van. Het is niet aan mij om haar naam door te geven, kan haar wel attenderen op dit topic.
Alleen de Hans waar het hier om gaat is donkerbruin, ga niet eerder actie ondernemen voor ik zeker weet dat je een bruine bedoeld en geen zwarte............

Ik weet dat mijn vriendin een keer een mail/sms heeft gestuurd, maar die was niet afleverbaar. Misschien verandering van mail/tel???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 21:56

gr_roos schreef:
Je verhaal komt heel bekend voor, ik heb met een vriendin een bruine shet opgehaald in koedijk en die werd Muppet genoemd. Op het paspoort heette hij Hans en zo werd hij ook door haar genoemd. Als jij er zeker van bent dat jou muppet/hans zwart was dan is het hem niet, maar op de foto zie ik de kont van een bruine shet.

Hans is later verkocht aan een andere bokker en die heeft er heel veel plezier van. Het is niet aan mij om haar naam door te geven, kan haar wel attenderen op dit topic.
Alleen de Hans waar het hier om gaat is donkerbruin, ga niet eerder actie ondernemen voor ik zeker weet dat je een bruine bedoeld en geen zwarte............

Donkerbruin zou ook best kunnen, het is de pony op de foto dus ik denk dat we het wel over de zelfde Hans/Muppet hebben!
Het is dan ook al een lange tijd geleden, maar dan bedoel ik dus BRUIN.
Ik zou graag wat meer willen weten, ben benieuwt en hoor graag meer!

Heb erg lang het zelfde nummer gehad en nog steeds de zelfde mail, dus misschien dat er iets verkeerts is gegaan of ik het over het hoofd heb gezien?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:04

Zal de bokker die hem nu heeft even een pb sturen, maar heb hem zelfs met foto's gevonden met de zoekfunctie...... Beter je best doen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:05

gr_roos schreef:
Zal de bokker die hem nu heeft even een pb sturen, maar heb hem zelfs met foto's gevonden met de zoekfunctie...... Beter je best doen ;)

Ik heb hem echt met van alles gezocht, Muppet, Hans, Shetlander Hans, Shetlander Muppet, Hansje etc haha.
Ik zal nog wel even verder me best doen ook ja..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:11

Laatst bijgewerkt door Tanja op 10-01-10 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan, teveel aan foto's omgezet in link.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:16

Ah SUPERBEDANKT! Dat is '' de '' Muppet inderdaad, dat weet ik wel zeker!
Ik hoop wat te horen, ben echt benieuwt hoe het verder met hem gaat, hij ziet er in ieder geval goed uit!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 10-01-10 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:53

Hallo,

Ik ben de nieuwe eigenaar van Hans en heb net een berichtje gehad van gr_roos. Wij zijn erg blij met hem. Er wordt op hem gereden en hij staat ook voor de tweewieler en als het zulk weer is ook voor de slee :D . We hebben hem inderdaad van een bokker uit NH gekocht waar ik ook nog steeds leuk contact mee heb. Zij heeft er voor gezorgd dat hij een goed plekje kreeg en is ook al 2x bij hem op bezoek geweest.

Bij deze wat recente foto's van hem en een filmpje van afgelopen week.

Hoi hier ben ik:
Afbeelding

Hier zie je mij samen met mijn vriendjes
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4C7VUYYF.jpg
Net naar de kapper geweest ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OWTVOYCL.jpg
In mijn kerstoutfit:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UVSEKKLL.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=FubpyvjGuMo
Laatst bijgewerkt door Tanja op 10-01-10 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Ppk hier het teveel aan foto's omgezet in link.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:04

Moderatoropmerking:
Mensen LEES de regels van een forum toch eens laat alle niet toegestane reacties achterwege en maak hier ook geen foto topic van, daar zijn de speciale fotofora voor, alle niet toegestane posts zijn bij deze verwijderd

Aangezien de pony is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan oom deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.