In 2004 heb ik mijn tinker Tiko verkocht (ICS papier, geboren in 1995, ouders onbekend). Ik heb hem verkocht naar Heino waarna hij na een paar (ik geloof) ca. 2 jaar is verkocht. Hij heeft op een tinkerstal in pension gestaan en is toen via Tinkerstal/handelaar Wim Kanters doorverkocht naar Belgie. Zowel de mensen in Heino, als de volgende eigenaren hebben contact gehouden en vlak voordat Tiko naar Belgie is verkocht heb ik hem nog gezien bij Wim Kanters en gevraagd of hij mijn gegevens wilde doorgeven. Hierna ben ik het contact met Tiko kwijtgeraak.
Af en toe google ik zijn naam nog even, nooit met succes, maar laatst vond ik tussen de afbeeldingen deze foto:
Hij stond op een website van een belgische stal (equiteam). Ik heb naar deze stal gemaild en een email adres gekregen van waar hij nu zou moeten staan, het was het email adres van ene Frank van der Walle. Ik heb meerdere keren gemaild maar zonder reactie.
Ik zou Tiko heel graag nog een keer opzoeken en zeker nu ik weer een foto van hem heb gevonden is het weer heel erg gaan kriebelen.
Heeft iemand informatie over waar hij nu staat?
Alvast heel hartelijk bedankt!
ps. Hieronder nog een foto van het vlekkenpatroon aan zijn ander kant. Foto is wel heel oud dus denk dat hij er nu anders uitziet, maar iig voor de aftekeningen