Hallo, Ik ben op zoek naar mijn vorige pony Shadow. Ik hoorde vandaag nog van een handelaar dat hij nu in belgië is. Hij is verkocht door handelaar: Hargeerds uit Markelo, die is op een markt geweest in Utrecht met Shadow, daar is hij verkocht naar mensen uit Belgie zegt hij. Het is een bruine pony, met zwarte manen en staart, en een paar witte haren bij zijn schoft. Hij is 1.50 meter hoog. en rond de 16 jaar. Heb jij deze pony, of ken je hem/ heb je hem ooit gezien? Wil je dan aub reageren?? Ik hoef hem natuurlijk niet terug, maar ik wil gewoon heel graag weten hoe het met hem gaat, want ik mis hem elke dag nog:( Alvast bedankt!!
Een NRPS, foto zie profiel, maar hij is gewoon bruin met zwarte manen en staart.
Peterina
Geplaatst: 07-02-10 17:05
Is de pony met paspoort en gechipt verkocht? Zo nee dan is hij hoogst waarschijnlijk NIET naar Belgie vertrokken zoals beweert wordt. Zo ja dan zal zijn paspoort teneerste overgeschreven moeten worden op de naam van zijn nieuwe eigenaren, dit loopt via de NRPS, en tentweede moet hij geregistreert worden in het Databank in Belgie wat chipnummers betreft (daar komt ook zijn eigenaren in te staan). Als je zijn chipnummer weet, dan kan je je DA vragen deze op te zoeken in het Databank.
Ja hij heeft een paspoort en is gechipt. Ik weet alleen zijn chipnummer niet, heel dom maar ik heb het niet opgeschreven. Dus dan kan ik niks beginnen of wel?