Ik zoek voor mijn vriendin haar verzorpaard. Hij heet Dezel en is later Dezzel genoemd op een manege .Hij is ong 14/15 jaar oud. Hij stond eerst in prinsebeek als verzorpaard van mijn vriendin. later is hij naar een handelstal gegaan ook in prinsenbeek en toen naar een manege in etten-leur. niemand weet waar hij nu is. Waarschijnlijk naar een andere handelaar omdat hij iets al artrose heeft. verder is er niet veel info over Dezel. Hij is een kwpner maar later verkocht als Nrpser. Hij is voskleurig en heeft een zwart vlekje. Hij is vrij groot maar hoe groot weten we niet. Binnekort heb ik mischien meer info. Foto's komen later. hier alvast een filmpje van youtube met foto's van dezel:
heehallo, ja dezel heeft altijd @ manege de belle gestaan en ik heb een aantal keren gevraagd waar hij heen is. maar ze zeggen dat ze het niet weten of dat hij gewoon naar die handelstal toe is gegaan. als ik meer info heb zal ik het gelijk zeggen.
@smoethie: Wat demyroosje al zegt ze weten dat hij naar een handelaar is en verder niks. En mischien rijd er iemand bij een handelaar of heeft wel een een paard dat lijkt op dezel in een wei zien staan.
dezel lijkt erg op mijn oude bijrijdpaard, die ik begin 2008 reed. weet alleen niet zeker of de bles hetzelfde was, waarneer ik langs de weide van cas kom zal ik eens kijken.