[PG] Wie kent de haflinger Wendy v. Stallone?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMaud

[PG] Wie kent de haflinger Wendy v. Stallone?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 20:57

hallo,

Ik ben op zoek naar mijn 1e paardje met de naam Wendy.
Haar moeder heet Esther van het Smaalebrook en haar vader is Stallone.
Ze is een Haflinger en moet nu ongeveer 3/4 jaar oud zijn. Ze heeft een witte bles.
En ze is nogal moeilijk te rijden steigeren komt in haar woordenboek voor.
En ze meet nu denk ik ongeveer 1.49
Ze is verkocht rond Maart 2009
Ze is eerst verkocht aan een man in Ospel toen is ze doorverkocht naar een hengstenboer
in weert die had allemaal friezen en haflingers. En toen is ze verkocht naar een zorgboerderij
of een kinderboerderij in het zuiden van Nederland. Ik heb nog heel veel foto's van haar als je meer
informatie wilt namen ofzo, dan stuur maar even een berichtje
o, en trouwens alle beetjes helpen als je bevoorbeeld een pony hebt die niet helemaal voldoet
aan de beschrijving maar wel aan de foto's en andersom ook kan je nogsteeds reageren

Toen was ze 1/2 jaar:
Afbeelding
En toen ook 1/2 jaar:
Afbeelding
En toen 3 jaar;
http://i49.tinypic.com/312uyyr.jpg

Groetjes Vappie_melo (Maud)

xMaud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-09 12:31

''schopje''

niemand die Wendy herkent?
ze is waarschrijnlijk naar noord-nederland gegaan!

xMaud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 17:32

Schopje!

ladylisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 21:26

ik heb een wendy verzorgt in 2006 tot 2008 maar ze lijkt er niet op.... :o

Sokje_6

Re: [PG] Wie kent de haflinger Wendy v. Stallone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 16:02

Bij Jansen Van Den Hout staat wel een Wendy maar of dat de goeie is weet ik echt niet.

xMaud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-10 17:49

Ik heb haar nog steeds niet gevonden!

ramonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:44

Het kan zijn dat ze bij mijn overbuurman staat, want die heeft ook 2 haflingers en 1 van die 2 is nog redelijk jong en hij heeft ze geloof ik ook vorig jaar gekocht..
Ik zal volgende keer even opletten als ik er langskom ;)
Maar wat zijn haar kenmerken van uiterlijk (bijv. heeft ze een apparte bles of ergens een witte vlek), want op de foto kan ik dat niet zo goed zien..
Hij heeft er vorig jaar ook 1 verkocht en toen had hij vertelt dat hij bij de nieuwe eigenaar diegene er elke keer afgooide en heel vervelend was!
Maar die heette Cindy?! Kan dat?

xMaud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 15:57

ramonalover schreef:
Het kan zijn dat ze bij mijn overbuurman staat, want die heeft ook 2 haflingers en 1 van die 2 is nog redelijk jong en hij heeft ze geloof ik ook vorig jaar gekocht..
Maar wat zijn haar kenmerken van uiterlijk (bijv. heeft ze een apparte bles of ergens een witte vlek), want op de foto kan ik dat niet zo goed zien..
Hij heeft er vorig jaar ook 1 verkocht en toen had hij vertelt dat hij bij de nieuwe eigenaar diegene er elke keer afgooide en heel vervelend was!

Ze heeft geen aparte bles, eigenlijk een gewone streep.
Ze heeft ook nergens een vlek ofzo..

Cindy? ik denk het niet.. de meine heet in het stamboek en alles echt Wendy. :)

xMaud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 16:02

ik heb nog een foto van haar bles :)

Afbeelding

cindypony123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 17:45

ramonalover schreef:

hey
heb je een foto van cindy waar die bles goed op te zien is
gr.madelief

ramonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:08

sorry, beetje hele late reactie van mij!
maar zit eigenlijk nooit meer op bokt..

de 'Cindy' die bij mijn buurman stond is alweer doorverkocht en hij leek er ook niet echt op de foto die je het laatst gestuurd hebt met die bles ..

laatst had hij ook weer een haflinger gekocht en die was ook erg jong,
hij wist niet goed welke afstamming het paardje had, maar hij lijkt wel erg op die op deze foto, als ik het goed zag vanaf de weg tenminste en als ik bij hem in de bak aan het rijden was ;)
alleen op jou foto staat ie er wel wat veel verzorgder op dan dat hij nu is ..
hoe oud is hij ook alweer?

deze haflinger lijkt dus nog meer op en had vandaag even voor je in de wei gekeken bij hem, alleen hij stond er niet! ik vraag me af waar die is, want hij heeft zijn paarden altijd buiten staan!
ik ben bang dat als hij er over 2/3 dagen nog niet staat dat hij weer doorverkocht is..

stiekem ben ik het natuulijk niet eens dat hij telkens de pony's die hij heeft gekocht en soms nog geen jaar heeft weer doorverkoopt! een pony moet je hebben om te knuffelen en te rijden etc.
alleen hij heeft hem gewoon staan voor de mooi en dat is natuurlijk hartstikke zonde, maar wat doe je eraan..

ik hoop echt dat je wat meer over je paardje te weten komt enzo en ik hoop natuurlijk dat ik nog even foto's kan maken van die hij laatst had staan :)