Ik ben op zoek naar mijn vorige paardje, Rebbel (of Rebel, officieel) Het is een ruin, geboren in 1996 verder geen papieren. Hij had een hele volle bos manen, voorpluk en staart en zebrastrepen op zijn voorbenen.
Hij is geboren in Drenthe ergens en daarna is hij verhuisd naar Waarder (Utrecht), waar ik hem heb gekocht in 1999, toen hij 3 jaar was.
Het is / was een heel lief paardje, erg sociaal naar andere paarden toe en kon af en toe lekkergek doen en bokken. Ik heb hem zelf ingereden en hij kon best leuk lopen (met een betere ruiter waarschijnlijk veeel mooier ). Helaas heb ik hem wegens omstandigheden moeten verkopen in 2001. Hij is toen weer terug gegaan naar de oude eigenaar in Waarder.
Helaas heb ik hem daarna niet meer gezien en ben ik nu heel benieuwd hoe het met hem gaat!!!
Ik hoop dat iemand dit paardje kent of weet waar hij staat!!
ik ken dit dier waarschijnlijk en heb eventueel de mail adres van de eigenaar. Zie net dat dit het zelfde dier is al die de bokker boven mij aangaf
Laatst bijgewerkt door moyra op 06-02-10 16:57, in het totaal 2 keer bewerkt
poetser
Geplaatst: 06-02-10 16:55
mijn verzorgpaardje komt bij een handelaar in Utrecht vandaan. Het is een fjord, vroeger Rebel nu omgedoopt tot Darko. Hij zou nu tussen de 11 en 15 jaar oud zijn. Ik zal eens zien voor een goeie foto voor je
poetser
Geplaatst: 06-02-10 17:17
beetjes onduidelijke foto maar kon geen scherpere vinden