[EG]Wie kent mijn shetlandveulen, gekocht op de paardemarkt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haf_sjakie

[EG]Wie kent mijn shetlandveulen, gekocht op de paardemarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 21:59

Kort gezegd, ik zou graag wat meer info willen over mijn shetlandveulen die ik gekocht heb op de hedelse paardemarkt.
De fokker die in haar paspoort vermeld staat heb ik al benadert, maar hij heeft haar ook van een handelaar gekocht, dat was het enigste dat hij mij kon vertellen...

Dus bij deze, wie kent haar...
ze is palomino, (misschien palomino-bont, want ze heeft een donkerder achter en voorbeentje, wat haar heel kenmerkend maakt)
het is een mini, ze is nu rond de 70 cm stokhoogte.

Afbeelding

Afbeelding

alvast bedankt,
groetjes

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:25

Hoi hoi
Wat een poepie :-) Heb je het geprobeert via het stamboek misschien zijn daar vorige eigenaren bekend als ze papieren heeft. Heel veel succes met zoeken. IK ben ook bezig met zoeken en heb ontdekt als ze geen papieren hebben wordt het zeer moeilijk.

GroetjesMarion

haf_sjakie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 11:43

cassandra84 schreef:
Hoi hoi
Wat een poepie :-) Heb je het geprobeert via het stamboek misschien zijn daar vorige eigenaren bekend als ze papieren heeft. Heel veel succes met zoeken. IK ben ook bezig met zoeken en heb ontdekt als ze geen papieren hebben wordt het zeer moeilijk.

GroetjesMarion

precies, ze heeft totaal geen papieren, vader en moeder zijn onbekend. Fokker die vermeld staat als fokker blijkt een handelaar te zijn die haar alleen maar gechipt heeft... dus eigenlijk is bokt een beetje mijn laatste hoop.

Nouja ze is nog jong, en een toekomst bouwt ze bij mij op, ik ben blij dat ik haar in ieder geval een stabiel liefdevol thuis kan bieden.

Elles

Re: Wie kent mijn shetlandveulen, gekocht op de paardemarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 11:59

SMP ->> OV