Allereerst, ik weet niet of die hier goed staat, ik ben op zoek naar de moeder ( En ook de paps, maar daar weet ik niets van ) van mijn pony. Dit topic mag verplaats worden.
Enige tijd geleden, kreeg ik al bericht van een meisje hier van bokt, dat de moeder van mijn pony daar stond, maar helaas ben ik het spoor kwijt geraakt, vandaar een nieuwe poging.
Sandy is een appaloosa kruising, ze zal nu helemaal wit zijn, en was toen ze nog hier stond 1.52 groot. De officiele eigenaar heeft haar verkocht aan animal ranch spirit, daarna is ze blijkbaar verkocht naar een manege in Eindhoven, maar daar was ze niet echt geschikt voor. Daar moest ze ook weer weg, en ik ben ontzettend benieuwd waar ze nu is, en hoe het met haar gaat.
Mijn pony lijkt echt 2 druppels water op haar, en ben benieuwd wat mij nog te wachten staat qua kleur/ en gedrag.
Ook ben ik opzoek naar de mensen die haar verkocht hebben ( in 2002 ) op 3 jarige leefdtijd. Ze is namelijk drachtig bij ons gekomen, en ik zou graag weten wie de vader is.
Sandy komt bij een handelaar vandaan, meer weet ik niet. Het is goed mogelijk dat ze hun oude pony Concita ( klein, wit, dampig ) hebben ingeruild.
Ik ben heel benieuwd naar reacties, en ken je dit paard, of heb je haar ooit eens gezien, laat het mij weten!
Ik heb maar enkele foto's van haar, deze zijn ook vrij oud.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D3NP6W7Z.jpg
Merlinde
Hoort bij Opsporing Verzocht!