[EG]ruintje. zwart. genaamt hakuna matata.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ship

[EG]ruintje. zwart. genaamt hakuna matata.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-09 14:18

ik heb mij 6 jaar terug een a pony gekocht...puur voor gezeldschap was volgens de verkopers niet bereden... 10 jaar volgens hun het maakt hem nu 16.maar volgens de tandarts en veearts ouder..

ook is de pony prima te rijden alleen zonder bit hier is ie ontzettend bang voor??? maar zonder bit kun je er zo een bos rit mee maken dus deze pony is voor dat ie bij mij kan gewoon gereden lijkt mij..ook heb ik er 3 jaar overgedaan dat meneer zonder halster kon blijven lopen hij was zo wantrouwig en niet te vangen alleen maar met opsluiten...

hij is nu gegroeit to super brave kinder pony voor mijn dochter (bijna 2) is hier mee zeer voorzichtig en gezellig..

maar zou graag meer van zijn verleden willen weten zodat ik meer van zijn lichaam en gedrag kan plaatsen wie o wie kent hem..

heb hem dus nu 6 jaar maakt hem nu 16??kan ouder zijn genaamd hakuna matata jajaja die naam kreeg hij mee van de vorige eigenaar geen iedee of dit zijn werkelijke naam is..hij is verkocht als a wels maar kan ook zeer goed een kruizing met shet zijn of iets had geen paspoort enz toen ik hem kocht dus daar kan ik niets uit halen..hij is geheel zwart een witte kol en 2 witte achter voetjes is gevoelig voor hoefbevangen zo langzaam aan word ie overal wat grijs dus vandaar ook vermoeden van verkeerde leeftijd...hij is ongeveer 110 cm hoog

zie foto van mij ruintje...

Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4UFIN4HX.jpg

Anne_XD

Re: [EG]ruintje. zwart. genaamt hakuna matata.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 16:46

Hallo, Op mijn vorige manege stond wel zo'n ponytje.
de Buitenhorst in Dongen. MIsschien kunnen je ze daar verder helpen?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 23:13

Anne_XD schreef:
Hallo, Op mijn vorige manege stond wel zo'n ponytje.
de Buitenhorst in Dongen. MIsschien kunnen je ze daar verder helpen?

oke en hoe lang is dat geleden?