Ik ben al een hele tijd op zoek naar mijn vroegere eigen paard.
Info:
In Juni 2003 hadden we hem gekocht bij Stoeterij de Ierse tinker in Oirsbeek.
Hij kwam toen net uit Engeland en heette Rick. Wij hebben hem toen omgedoopt tot Maeverick.
Hij was echt een super tinker en helaas door scheiding van mijn ouders hebben we hem in November 2005 weer moeten verkopen. (Ik was toen 15 jaar)
We hebben hem terug verkocht aan de stoeterij en ik heb nog gevraagd of ze mij op de hoogte wilde houden van waar hij naartoe zou gaan.
Hij is toen verkocht geworden en ik heb gemaild en ik kreeg een mail terug dat ik niet mocht weten waar hij stond. Hier ben ik heel erg kapot van geweest en heb het zoeken nooit opgegeven.
Nu wil ik het toch weer eens via hier proberen.
Hij is vrij snel weer doorverkocht. Dus de nieuwe eigenaren van hem hebben hem ergens rond december 2005/januari 2006 gekocht!
Info over hem:
Naam: Maeverick (toen bij ons, kan zijn dat hij een andere naam heeft nu)
Leeftijd: ongeveer 10 jaar.
Schofthoogte: rond de 1.56
Kleur: Zwart Bont. Lange manen en volle staart.
Foto. Zomer 2004.

Foto. Zomer 2004.

Foto. Winter 2003.
http://94.100.115.83/516700001-51675000 ... _vpoR.jpeg
Via via hebben mensen me eerst gezegd dat hij in Antwerpen zou staan, toen hoorde ik dat hij in Utrecht zou staan en ik heb ook Bocholtz horen vallen.
Ik heb via vanalles gezocht zonder resultaat. Ook werd toen door iemand gezegd dat hij wedstrijden zou lopen??!
Graag zou ik natuurlijk weten hoe het met hem gaat. Dus als iemand hem kent of misschien wel zijn nieuwe eigenaresse/eigenaar is, zou ik graag even contact met u willen.
Alle reacties wat iets met hem te maken kunnen hebben zijn welkom!! Ook als je bijv alleen maar weet waar hij staat e.d.
Groetjes!