Mijn vriendin heeft vorig jaar de voskleurige tuig gefokte merrie Bella Donna gekocht bij de vierambachtshoeve/ van wijk pension stalling woubrugge. Bij de politiepaarden daar. Ze is daar ook gefokt en de moeder is er nog aanwezig, een donkere (zwarte merrie). Bella Donna wordt in maart 2010 4 jaar. Ik zou het geweldig vinden om als verrassing mijn vriendin foto's te geven voor haar verjaardag van Donna als veulen, of gewoon wat oudere onbekende foto's die daar zijn gemaakt. Ze is vast en zeker verzorgd door iemand! Dus als je iemand weet of foto's hebt: Heeeel graag je zou er haar vast en zeker een heeeel groot plezier mee doen. Ik hoop van jullie te horen!!! (als je aagje toevallig kent zeg dan niks over dit bericht, het is een verrassing!!) Als je twijfelt of je Donna kent hier is ze op een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=-MC6imzADp4
Hollsteiner
Geplaatst: 09-11-09 19:39
hallo,
De politie en de vierambachtshoeve zijn 2 verschillende "bedrijven" Kan je geen contact met mr van wijk opnemen? Het lijkt me dat hij wel foto's voor je heeft.