wij zijn eigenlijk op zoek naar een speld in de hooiberg. weet niet of dit eigenlijk wel goed staat. sorry maar het gaat om het volgende.
in het voorjaar van 2007 hebben wij een e pony gekocht merrie donker bruin-zwart kleurig met een klein kolletje op haar hoofd. De merrie was toen bijna 4 jaar en ze had de naam suprise ze was op dat moment geschoren en miste een stukje bespiering in haar nek het was een erg magere merrie de mensen hadden haar ergens van een wei afgeplukt waar suprise nog steeds bij haar moeder liep en die ook erg vermagerd was. ze hebben toen suprise een flink stuk opgeknapt en zadelmak gemaakt op het moment dat wij haar kochten had ze ook een singelwond.
Het probleem is eigenlijk dat wij het adres en plaatsnaam kwijt zijn van de vorige eigenaar het gaat met suprise keigoed het is een mooie merrie geworden en is gezond. enisgte aanknoop punt wat wij hebben is een beetje informatie over hoe het uitzag. want een paspoort had ze niet en gechipt was suprise niet alleen een geboorte datum hebben we 18-06-03.
het gaat dus om het volgende wij zijn van richting maastricht richting noord brabant gereden. op een gegeven moment kom je bij de belgiese grens uit en daar aan die grens staan energie windmolens. we moesten of voor de grens of na de grens een plaatsje binnen rijden zo ver ik weet was het geen belgiese plaats. de mensen hadden een pensionstalling evt dressuurstal en twee kleine kinderen op dat moment een jongetje en een meisje van de leeftyd van toen rond de drie jaar. de vrouw heeft ons toen geholpen en schat haar toen rond 35 jaar. als je de stal binnen loopt was een lange rij met boxen en vooraan als je binnen komt stonden aan de rechterkant kleinere pony,s. ze woonden in een wit huis bij de stallen als je het terrein oprijdt was het huis aan de linkerzijde van je,
weet iemand aan welke grens wij bedoelen?
bedankt groetjes moon
mischien heel bezopen maar als je het niet probeert dan weet je het niet.
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 29-10-09 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel aangepast
Arizona
Geplaatst: 31-10-09 15:08
Bedoel je de grensovergang bij Hazeldonk? Daar heb je ook windmolens staan. Maar of dat logisch rijden is als je uit Maastricht komt? denk het niet... Verder kan ik je niet helpen. Succes met zoeken!
silvia486
Geplaatst: 31-10-09 19:24
hoi
ik denk dat je in zundert bent geweest, ik denk dat ik de moeder van suprice heb. ik hoor het wel
gr silvia
bento1
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-09 15:39
hallo silvia ik heb je pb gegeven voor je mail adres dan kan ik je foto,s door sturen'
groetjes moon
gevonden..silvia heel erg bedankt!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 01-11-09 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd.