De verblijfplaats en eigenaar vanaf 2004 zijn ons bekend
.V: Ferro
M: Uvonda
MV: Joost
MM: Pamela
MMV: Rigoletto
Zij is gefokt door de fam. Albring en door hen als jong paard verkocht.
Nadich stond in 2001 geregistreerd op naam van:
combinatie S. Redegeld/R.E. Marijnissen te Assendelft.
Dit weet ik omdat ze toen een nakomeling gehad heeft van Ahorn en bovenstaande combinatie als fokker te boek staat. Deze bruine nakomeling, genaamd Upperten, is momenteel geregistreerd op naam van S. Redegeld in Purmerend (ik vermoed dezelfde als de fokker).
Tel.boek geeft weinig resultaat
.Nadich is een sensibele, attente en zeer vriendelijke merrie in de omgang. Ze zou in november 2003 nog een keer L2 (zonder resultaat) gestart zijn. Ik kan op het internet alleen een resultaat vinden van een B wedstrijd in september 2003. Gezien de punten in die wedstrijd verwacht ik niet dat deze amazone en de persoon die haar in het L2 gestart heeft 1 en dezelfde persoon zijn.
Onder het zadel is ze erg onzeker. Bij de vorige eigenaar is ze om die reden ook niet veel gereden, daar was geen klik mee. Ze liep af en toe onder het zadel bij een andere amazone, maar is sinds 2004 niet serieus meer doorgereden en voornamelijk ingezet als fokmerrie.
Nadich is moeilijk met laden in de trailer, vrachtwagens is ze ook niet weg van, maar dat gaat een stuk beter dan het trailerladen. Nadich heeft donkere vlekken op haar rechterwang, maar aangezien ze schimmel is vermoed ik dat ze deze niet had in de periode van haar leven waar ik informatie over zoek.
Naast het verleden van Nadich ben ik ook nog op zoek naar twee van haar nakomelingen:
Annick, vos, merrie van 2005 met als vader Sir Corland.
Bonnique, schimmel zwart geboren, 2006, hengst of ruin, vader Sir Corland.
. 
.