Hallo,
Sinds enkele jaren heb ik een fantastisch paard, Kenzo. Vermits ik hem enkel recreatief berijd, heb ik nooit bepaalde gegevens nodig gehad. Sinds een tijdje is hij echter gestald in een privé-stal en had ik zijn chipnummer nodig. Ik dacht dat hij er geen had en wou een laten steken, maar tot onze verbazing was hij reeds gechipt. Zo ben ik verder gaan zoeken en ben ik teweten gekomen dat hij ingeschreven is in het KWPN-stamboek en in het KNHS.
Dit is het enige wat ik van hem weet :
Kapriool (528210001147285) is een nakomeling van de hengst Edison(1.86.4190) en merrie Wuzelly(1.80.2714). Kapriool is in de sport uitgebracht in de dressuur klasse Z1 met 17 winstpunten. De laatste keer dat hij gestart is was op 22-04-2004.
Graag zou ik natuurlijk te weten komen wat er met hem is gebeurd in het verleden. Kent iemand hem? Hij is via een malafiede verkoper in België verkocht aan de mensen waar ik hem van gekocht heb. Zij hebben niets van papieren gekregen en de verkoper wist niets van het paard af. Kenzo (Kapitool) gedraagt zich soms zéér vreemd en het zou leuk zijn dat ik iets meer te weten kon komen over hem om hem zo beter te begrijpen.
Hopelijk kan iemand me toch een beetje op weg helpen!
Alvast hartelijke dank,
Saskia
Laatst bijgewerkt door Tanja op 19-10-09 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Hoofdletters uit de titel verwijderd.