[PG] Merrie Til's Frieda of nakomelingen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Diane_Basje

[PG] Merrie Til's Frieda of nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-09 13:44

Ik ben op zoek naar de moeder en halfbroertjes en halfzusje van mijn pony.

De merrie is Til's Frieda (v. Duke's Forest Sirius, 1,37m, donkerbruin, geboren 2 mei 1979). Ik hoop dat ze nog leeft. Ik heb even contact gehad met haar eigenaresse, maar dat contact is verloren gegaan en de eigenaars zijn verhuisd (van Halle naar volgens mij Varsseveld). Ik heb al 8 jaar niet meer met de eigenaresse gesproken, maar zou graag nog een keer in contact komen, omdat ik het leuk zou vinden om een foto te zien van mijn pony's moeder. En ik hoop dat zij interesse heeft in wat er van mijn pony is geworden. Ik ben wel op het adres geweest waar mijn pony geboren is (en de andere veulens ook denk ik) in Halle (GLD), maar toen waren de eigenaars al verhuisd.

Ook zou ik graag weten waar haar andere 3 'veulens' zijn en wat er van ze geworden is.

Dit zijn:
Beauty (Merrie, geb. voor 1992),
Bravour (hengst, geb. na 1992) en
Mogambo (merrie, geb. mei 2001 waarschijnlijk)

Ik weet niet wat de vaders van deze pony's zijn.

Foto's van mijn pony staan in mijn profiel.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 22-10-09 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tags toegevoegd

Diane_Basje

Re: Merrie Til's Frieda of nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 14:51

UPDATE:

Ik heb inmiddels contact met de fokster van mijn pony en we zijn nu samen op zoek naar de merrie en de andere nakomelingen.

Wat meer informatie over de pony's;
-De merrie Til's Frieda is met haar veulen Mogambo verkocht naar de familie Oosterman in Nieuwkoop (Zuid-Holland), dat zal dus 2001/2002 zijn geweest. De vader van Mogambo is Silverley Spiderman
-Beauty (v. Monday's Moscan) is als 3-jarige verkocht naar Haaksbergen.
-De vader van Bravour is Merrie Moscan.

Dit is wat we tot nu toe weten. De volgende stap is dat de fokster van mijn pony contact opneemt met de familie Oosterman, maar alle info is welkom natuurlijk.

En ook als mensen contact hebben met de familie oosterman, of er regelmatig komen of kwamen, willen we dat graag weten.

Ik hoop dat iemand iets weet.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: [PG] Merrie Til's Frieda of nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:11

NF---> OV

Mogamba1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:42

@Diane_Basje

Mogambo heet waarschijnlijk Mogamba want zo heet mijn pony en die is geboren in Niewkoop dus

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 16:58

Hey wat leuk, ja dat zou kunnen. Weet je ook de ouders van je pony? En heb je toevallig ook een foto?
Want we zoeken een NF-merrie van de merrie Til's Frieda. En heb je haar gekocht van de fam. oosterman?

Mogamba1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 17:34

Silverlea Spiderman is haar vader en haar moeder heet Til's Frieda
http://nl.tinypic.com/r/fmkq36/4 en http://nl.tinypic.com/r/e7l9mx/4 dit zijn foto's van mijn pony Mogamba. weet ik niet want ik heb haar weer gekocht van andere mensen uit Franeker maar misschien hebben zij van die mensen gekocht, ik zal zo snel mogelijk aan die mensen vragen waar ik Mogamba weg heb !!!

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 12:12

He wat leuk!
Dan heb ik een halfbroertje van je pony en ik heb ook contact met de vrouw die je pony gefokt heeft! Kijk maar even in mijn profiel, daar zie je mijn pony (de donkerbruine). De vader van mijn pony is Young Winsome's Adrian.
Ze hebben trouwens dezelfde blik in hun ogen vind ik. Ik zal het de fokster laten weten dat we je pony gevonden hebben. Kun je wat vertellen over het karakter van je pony enzo?