Voor een kennis in Denemarken ben ik op zoek naar informatie over de New Forest Pony OFFEM ELISSA. Zij heeft deze pony 2 jaar terug gekocht en zou graag wat meer informatie over haar verleden weten.
Het volgende is bekend:
Offem Elissa Stb. nr. 4563 Vb. nr. 18833 Ster Geb. 28 maart 1986 vos 1.375 m V: Igor, He. stb. 174 M: Offem Fortuna, Stb. 3652 (kroon) Mv: Oosterbroek Arthur Fokker: Gravin van Limburg-Stirum te Noordwijk
We zouden graag willen weten of deze pony in het springen of de dressuur punten heeft gehaald e.d. Ook zou de eigenaar graag in contact komen met de vorige eigenaar.
je kan misschien anders ook het dekstation bellen wat er in de link bij staat, ik neem aan dat die de gegevens hebben van de mensen waar ze op het moment van de dekking stond
pionnetje
Geplaatst: 15-10-09 14:54
Ik heb een vaag vermoeden dat ik de pony ken, maar ik weet het niet zeker zou je mij misschien kunnen vertellen wat voor kleur de pony heeft en wat voor aftekeningen? Het handigste zou een foto zijn ik weet niet of je die tot je beschikking hebt?
Het is een vos merrie... aftekeningen weet ik niet aangezien ik de pony nooit gezien heb... ze staat in Denemarken. Kan het wel voor je navragen. Zal ook om een foto vragen.
pionnetje
Geplaatst: 18-10-09 09:36
Oké dat zou fijn zijn!
lcranch
Geplaatst: 14-11-09 01:04
Ik ken alleen haar moeder Furgy(zo werd ze genoemd) Ik heb nl. een jaar voor de Gravin gewerkt en voor de ponies gezorgd. Furgy was/is een lieve en rustige pony die zich goed liet rijden.
Verder kan ik je helaas niet helpen, sorry. Succes met zoeken! Carla.