[PG] Bella welsh & Lady welsh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joliinee

[PG] Bella welsh & Lady welsh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 16:43

Hallo,

ik ben opzoek naar een pony bella, ze is een kleine pony van ong. 1.15 m, het is een bruine pony met een witte kont, in die tijd was er een hartje op haar kont geschoren, er zat qua ras in ieder geval welsh in, maar ng wel meer. de pony was de verzorgpony van mijn vriendin maar is verkocht wegens het niet klikken.. ik vond de pony erg leuk en zu hem overkopen, dat is niet gelukt.. ze is naar een handelaar in Oud-bijerland gegaan, genaamd: Stal Jacobs. ik heb daar nog op haar gereden! nu mis haar best wel en zou haar super graag eens willen zien! of ten minste willen weten hoe het nu met haar gaat. het was vorig jaar maart 2007.
ik heb helaas geen foto's haar, zal nog wel even zoeken, voor vragen of meer info, pb me!

bedankt!
ik hoop zo dat iemand haar kent!

Groetjes Joline

nog even ter info; Bella was gerolen tegen een welsh merrie van nu 4 á 5 jaar oud, genaamd Lady. die kwam uit mijnsheerenland..
daar zijn we ook nog naar aan het zoeken!!

ik zoek samen met marrlinde naar deze 2 pony's!

bedankt
Laatst bijgewerkt door Joliinee op 01-10-09 16:56, in het totaal 2 keer bewerkt

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 16:53

mij kan je ook PBen als je vragen of opmerkingen hebt, ze stond bij mij ;)

toen ze bij handelsstal jacobs stond, was er sprake van dat ze misschien naar groningen zou gaan, misschien is dat wel gebeurd?

hoop dat iemand wat weet! :D

EDIT:

Lady is een merrie van ik denk 1.45 / 1.50 groot, donkerbruin.. was hier vrij schrikkerig en angstig.. is bij haar nieuwe eigenaresse ingereden als het goed is.. heeft daar een aantal keer koliek gehad in korte tijd omdat ze ineens op stro stond. volgens mij ging ze naar een stal in Rhoon.. ;)

marrlinde

Re: [PG] Bella welsh & Lady welsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 17:55

Is er niemand die een van deze pony's kent?

niemand die Bella op marktplaats heeft zien staan en is wezen kijken?

marrlinde

Re: [PG] Bella welsh & Lady welsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 21:48

Foto gevonden!!!
het gaat om de pony aan de rechterkant op de foto, de kleine dus ;)

Afbeelding