[PG] Paloma (Giorgio x Cavalcadour)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzas

[PG] Paloma (Giorgio x Cavalcadour)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 13:26

In januari 2007 heb ik mijn donkerbruine KWPN merrie Paloma (voor haar complete afstamming: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=71887) van ongeveer 1,65 verkocht. Ze heeft eerst in Zeewolde gestaan en later in Barneveld (op die agrarische school) en ook in Uddel.

Afgelopen zomer heeft ze een tijd te koop gestaan op Marktplaats en Sporthorses en ik ben benieuwd waar ze nu is.

Helaas heb ik maar 1 digitale foto van haar:

Afbeelding

Zij is de middelste.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 10:47

Ik heb helaas nog steeds geen reactie en dat vind ik toch wel jammer.

Ook een mailtje naar de laatst bekende eigenaar heeft niet mogen baten, dus anyone?

kelly_Utah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 20:58

Afbeelding

Is dat hem, want hij/zij heet ook paloma...
Staat bij een vriendin van mij op de manege..

92smartie92

Re: [PG] Paloma (Giorgio x Cavalcadour)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 21:02

Stond ze eerst op Groenhorst college in Barneveld het paardencentrum? staat ze er nog steeds? of weet je dat niet?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 08:04

@Kelly: lastig te zeggen, omdat je foto wat donker is, maar ik denk het niet omdat mijn Paloma wel een duidelijk kolletje heeft.

@smartie: ja daar stond ze eerst ja, klopt. Ze was van iemand die daar les gaf of geeft.

Mijn verzorgmeisje heeft een mailtje gestuurd via Hyves en die heeft wel een reactie gekregen: haar eigenaresse heeft haar verkocht naar een meisjes van een jaar of 15 als leerpaard die bij de Duitse grens zou wonen. Ze staat daar bij dat meisje thuis en heeft weidegang en het schijnt prima te gaan.

Dat is voor mij fijn te weten en een hele geruststelling. Ik wilde eigenlijk alleen even zeker weten of ze niet bij een handelaar terecht was gekomen en van hand tot hand ging. Dan had ik haar zelf wel weer opgehaald namelijk.

Iedereen bedankt voor jullie reacties.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 00:33

Ik wil het morgen wel even voor jenavragen aan een vriendin van me. Stond ze op PTC?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 09:20

Ik weet wel dat het "Groenhorst" en "Barneveld" was, of het ook "PTC" heet, weet ik niet.

Maar goed, maakt ook niet zoveel uit. Ik weet dat ze het toen goed had en nu ook en dat is alles wat ik wilde weten.

requinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 19:19

Hoi zie nu je bericht op bokt
ik ben de tweede eigenaresse van paloma, requinda heete ze toen ik haar gekocht had van de fokker.
Ik vroeg me af of je haar al had gevonden?
Ik zou haar heel graag nog eens zien.

Hoop van je te horen
mvg Finette