[PG] Johny van de Kromhoek. Haflinger Appaloosa.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DisXMii

[PG] Johny van de Kromhoek. Haflinger Appaloosa.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 20:06

Hallo,
Ik ben Tessa van der Velden uit Driebergen Rijsenburg.
ongeveer 3 jaar geleden is mijn verzorg pony Johny van de Kromhoek verkocht. zonder dat ik het wist en mis hem nu heel erg.
Ik zou hem heel graag terug willen vinden want ik wil weten hoe het nu met hem gaat want hij is heel bijzonder voor me.
ik weet niet waar hij naar toe is, en aan wie hij is verkocht. hij is verkocht bij Geurt van Yperen uit driebergen rijsenburg. bij de manege Jong Rijsenburg.Hij is nu ongeveer 6 jaar oud denk ik. Hij is een ruin. het is een pony en hij heeft witten stippen op zijn kont. voor de rest ziet hij eruit als een haflinger, maar niet de bouw, die lijkt op dat van een appaloosa. hij luistert misschien ook wel naar de naam sjonny want zo noemde ik hem altijd. hij heeft een roze neus en witten hoeven.
Ik hoop dat je me kan helpen want ik mis hem heel erg, als je ook alleen maar denkt dat je iets weet laat het dan asjeblieft weten!

op deze hyves kan je wat foto's vinden. http://sjonnyisdehipstepony.hyves.nl/
dit is de website van de manege waar hij heeft gestaan, misschien herken je het.http://www.jongrijsenburg.nl/

op Tessa_X_Mii@live.nl kan je me ook mailen als het nodig is.

Mauza

Re: [PG] Johny van de Kromhoek. Haflinger Appaloosa.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 15:46

Hee!
Ik denk dat ik weet wie je pony is ;)
Deze pony is van een meisje wie bij ons op ponykamp is gegaan ;)
Hij staat nu geloof ik in omgeving Ouderkerk aan de Amstel!
Voor meer info moet je maar ff pb'en

NicoleHorses

Re: [PG] Johny van de Kromhoek. Haflinger Appaloosa.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 14:03

heee.
iemand van jongrijsenburg. komt mijn (inmiddels oude) pony Gino ook vandaan :)
heb je al op google gekeken? gewoon denaam in tikken. of hierzo bij de zoekfunctie op bokt?