Gezocht voor een andere Bokker die nog niet genoeg posts heeft om hier iets te kunnen plaatsen, maar wel héél erg graag deze pony wil vinden:
Khamal van Kadoer.
Wie kan hem helpen?
Dit is zijn berichtje:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een pony die lang geleden van een vriendin van mij geweest is.
Zij heeft er voor zover ik weet enkele wedstrijden mee gereden.
Op welk niveau dat precies geweest is durf ik niet te zeggen.
In ieder geval heeft ze in 2001 nog aan enkele wedstrijden meegedaan.
Het beestje is jaren terug verkocht en weer doorverkocht etc.
Nu sprak ik haar er laatst over en ze gaf te kennen het toch wel erg jammer te vinden dat ze niet wist waar "haar" pony nu staat.
Als ze al eens zou weten dat hij goed terecht is gekomen zou al veel voor haar betekenen.
Toeval wil dat ze binnenkort jarig is en ik dus dacht: laat ik er eens een zoektoch aan wagen! Het lijkt me een mooi cadeau als ik kan uitpluizen waar het beestje nu staat.
Probleem is echter dat ik met google geen steek verder kom en ikzelf niets van paarden en pony's af weet.
Het enige wat ik weet is hoe het beestje heet en waar hij van af stamt (en hoe hij er uit ziet).
Heeft iemand enig idee hoe ik met deze gegevens in de hand de zoektocht het best kan beginnen? Bestaat er iets als een landelijke registratie? Is het in het ponywereldje te doen gebruikelijk dat een beestje uberhaupt dezelfde naam houdt, ook als hij/zij verkocht wordt?
Het enige wat ik kan vinden met google zijn de uitslagen van een wedstrijd in Helden, Limburg van 19 augustus 2001 waar ze 4de is geworden in de Z1-Dressuur Cat. E Proef:38
De site van Cavaliers Helden, waar die info op staat heb ik reeds gemailed of zij tips of ideeën hebben waar te beginnen met zoeken, maar daar heb ik nog niets van terug gehoord.
Mocht iemand hier ideeën of tips hebben hoe ik kan achterhalen waar dit beestje staat, dan hoor ik dat heel graag!
Bedankt alvast,
Met vriendelijke groet,
Infinium