Wij hebben een jaar geleden onze pony lady verkocht. Ik ben er toen nog 1 keer geweest, en ze stond 15 kilometer buiten nijmegen. Het meisje waar ze van is heet jiltsje (volgens mij) en ze had nog een zus die Jara heete. Ik had toen hun msn gekregen, maar die is gehackt, dus ik heb nu helemaal geen contact meer met hun. Ik ben heel benieuwt of iemand lady kent, en weet hoe het met haar gaat. Ze is 1,54, en nu 21 jaar.
Foto's staan in mijn profiel!
Groetjes Lady_Tamzz
Lady_Tamzz
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-10 23:46
Ik weet inmiddels dat ze in andelst staat.. woont er iemand in die buurt?
ik weet het net zo 1,2,3. Andelst is zeker niet groot, en je kunt bijna op geen enkele plek een paard stallen. Ik zal het morgen even aan me moeder vragen en is even rond vragen.
Je reed op een weg zegmaar, en dan moest je vanaf de weg naar beneden en daar was hun huis, Lady stond toen in een weiland met een vijver, En ze hadden ook nog shetlanders aan de ander kant van de weg staan.. Bedankt voor je hulp!
DinoBanani
Geplaatst: 17-02-10 00:17
Heb je al via Hyves of Facebook gekeken of die meisjes misschien een profiel hebben? Zo probeer ik altijd iemand of iets te achterhalen..
Als ze wedstrijden rijden met die pony kun je het navragen bij de KNHS, die kunnen echt alles opzoeken over de pony..
nee, maar als je hun aanschrijft kun je misschien verder komen, zo groot is die plaats niet. Dus je kunt hun toch even krabbelen misschien weten ze meer....