Gezocht 14 jarige tinker merrie stokmaat rond de 1.45m. Naam in het paspoort Quinthy. Is in 2006 verkocht aan de Hr Kraus uit Best wat later een handelaar bleek te zijn. Je kunt haar herkennen aan een oude wond op haar linkerachterbeen, het is een oude wond met wildvlees erop. Het is een zwart bonte tinker. Foto's volgen nog. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
ik zou eerst wat foto's plaaten als ik jou was, misschien dat je dan wat meer reacties krijgt maar van wat ik van jou beschrijving hoor, herken ik dat paardje niet
Veel tinkers zijn zwart bont!;) Foto's zijn wel makkelijker jaa..
mnkortleve
Geplaatst: 16-09-09 23:10
Is ze dit, zo ja dan staat ze bij ICS ingeschreven en kun je daar om meer info vragen? Quinty 0101134 ICS Basis Premie 01/01/1994
Claasje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-09 12:26
Ja dat is ze toen hadden wij haar nog. Info opvragen heb ik al gedaan maar ze staat nog onder de naam van die handelaar in Best en die heeft haar weer doorverkocht dus daar kom ik nog niet veel wijzer uit. Maar nou heb ik wel gelijk een foto.
Claasje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-09 12:34
Het is trouwens haar rechterachterbeen met de blijvend wildvlees wond
stalnijmegen
ik ken dhr klaus wel.. thja als die het niet weet ( weet ie nooit) dan is het echt hopen voor je dat iemand haar herkend... probeer het maar eens op belgische site's en duiste