[PG] voskleurige NRPS pony Buur's Noura

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

debsoleino

[PG] voskleurige NRPS pony Buur's Noura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 16:03

Hoi allemaal,

Ik zoek mijn oude pony die ik in maart 2007 heb verkocht. Die mensen aan wie ik haar heb verkocht hebben haar ook weer verkocht. Ik wist wel waar ze stond maar die mensen die haar hebben door verkocht heb ik nooit een adres van gekregen en als ik er naar vraag dan moet ze dat eerst aan haar moeder vragen maar daar komt steeds ook niks van!
Na een tijdje denken of ik hier een topic zou neer zetten heb ik het toch gedaan omdat ik haar nog steeds zo erg mis!

Buur's Noura, of ook wel noura genoemt is van 5 juli 2001. Ze is een voskleurige merrie van 1.45 groot. Haar vader is Gomel en haar moeder Wisper. Noura heeft mij opa zelf gefokt en op 3jarige leeftijd heb ik haar zelf ingereden. Voor mijn 13de verjaardag kreeg ik deze goude pony. Al na een paar jaar lekker wedstrijdjes rijden mochten wij L2 starten maar ik werd te groot voor haar. Ik moest overstappen naar de paarden. Ik moest mijn grootste vriendin weg doen! Al na een week was ze verkocht en weg uithaar stal!

Wie o wie kwan mijn helpen met haar terug vinden?
Voor meer foto's(links) hoor ik het graag!

Afbeelding
Afbeelding

Bedankt voor het kijken! :)

debsoleino

Re: [PG] voskleurige NRPS pony Buur's Noura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 08:38

Ik heb haar gevonden! :)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 22:11

Aangezien de pony is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan oom deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.