Ik ben vandaag een beetje aan het zoeken gegaan naar de afstamming van mijn 2 jarige ruin. Dit naar aanleiding van een onlangs geopende topic over de kleur van hem. Omdat het belangrijk was om te weten wat voor kleur zijn ouders waren ben ik gaan googlen.
In het Paspoort van Mister Ed heb ik 2 foto's gevonden van zijn vader en waar hij met zijn moeder op staat. op Google kreeg ik precies de zelfde afbeelding van zijn vader: Oleander (appaloosa hengst). Zijn moeder is vos snowflake/panterbont.
Het volgende staat in zijn paspoort:
Zijn geboorte datum is 7-7-2007, geen geboorteplaats staat er bij.
Zijn fokker is: M.P. Remkes, Lidnummer 461415.
Bij zijn ouders staat wel onbekend.
Het paspoort is op 28-1-2008 uitgegeven.
Mister Ed is in Januari 2008 gekocht van een handelaar samen met nog een donkerbruine C pony merrie. Ze zijn beide naar dezelfde personen gegaan. Vanaf deze personen (ik ken hun) heb ik Mister Ed overgekocht.
Graag zou ik willen weten of jullie de fokker misschien ergens van kennen of hij/zij jullie bekend voorkomt? Weten jullie misschien een manier om via het chipnummer of lidnummer achter de 1ste eigenaar te komen?
Mochten jullie meer informatie willen hebben om het 1 en ander op te zoeken dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
Groetjes Liesbeth