ik ben op zoek naar mijn oude pony. t is een bruin bonte ruin van rond de 1.32 / 1.35 ras ? iets met wels genaamd Queency hij heb 1 maan oog en zal nou rond de 13 jaar zijn? verder heeft hij 4 hooge witte beentjes hij is donkerbruin met zwarte manen z`n eene kant van z`n kont is wit en zijn staart is wit met een beetje zwart. ook op zijn neusje tot midden op zijn neus heeft hij wat wit. ik zal graag willen weten hoe het met hem gaat en hoe hij er nu ongeveer uit zal zien.?
toen ik hem verkocht is hij naar limburg(ommel) gegaan daar is hij toen door verkocht aan een manege daar in de buurt..
ik zal graag willen weten of hij daar nu nog staat of hij misschien in bezit is van een bokker of een mede bokker? verder ga ik opzoek naar nog wat oude foototjes die ik misschien hier nog ken plaatsen.
ken iemand hem??
laat het mij dan pleas weten. bedankt
caboclo
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-09 09:43
t schijnt als hij op een manege staat in ommel (limburg) niemand die daar rijd?
vivana
Geplaatst: 22-10-09 22:09
caboclo schreef:
t schijnt als hij op een manege staat in ommel (limburg) niemand die daar rijd?
Nouja, je bedoelt dat hij in Ommel (NB) bij de ombos terug is geweest?
Bij Manege Heijligers in Asten staat een bonte met maanoog...weet alleen niet de exacte aftekeningen....dan zou je daar moeten informeren.
had idd al gevraagd of hij miss ooit verkocht zal worden ofzo zijn namelijk op t moment opzoek naar een leuk kinder pony eigelijk had ik wel gehoopt als ze umh weg wouden doen maar kom in iedergeval binne kort is kijken.
FemkeRoosje
Geplaatst: 30-11-09 22:14
Super dat je je oude pony weer terug hebt gezien Echt fijn voor je!!!