[EG] Eyercourt Tristan, 6 jaar, Tinker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MissEss

[EG] Eyercourt Tristan, 6 jaar, Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 12:48

Hallo allemaal,

nu bijna een jaar geleden heb ik mijn lieve Tinker gekregen :D
Hij heet: Eyrecourt Tristan (ik heb hem Bob genoemd :D )
en is 6 jaar. Volgens de gene van wie wij hem gekocht hebben komt hij vanuit ierland, via Schotland...
Maar nou ben ik benieuwd of iemand hem (her)kent, en iets over zijn verleden weet...

(nog ff wat info over hem)
Naam: Eyrecourt Tristan
Leeftijd:6 jaar ongeveer
Schoft: hij was toen ik hem kreeg 1.57 m hoog.
geslacht: ruin
verder: erg lief, wel voorwaarts, en toen ik hem kreeg was hij zadelmak, maar nog niet beleerd, kende geen figuurtjes, als je erop zat croste hij alleen maar keihard de bak rond. (nu heel anders:P)
Het is niet echt een lompe tinker, maar een beetje een luxere.

Afbeelding

(De rechtse :P)
Sorry, duidelijkere foto's heb ik wel, maar die doen het niet, dus dat is nogal lastig.
Zo ziet hij er nu uit, maar toen ik hem kreeg waren zijn sokken afgeschoren, (zonde!!!) zijn manen waren heel kort, zijn staart was raar afgeknipt, en als je snel je hand bewoog werd hij heel bang (we denken dat hij eerder is geslagen).

Kent iemand hem?

Ik hoop dat iemand iets weet :D

Groetjes MissEss ;)

Ik zat te denken, had nog wat info over hem:P

we hebben hem gekregen van een handelaar, (weet niet hoe hij heette) en die had er gewoon een paar meiden een beetje op laten rijden. ik bed8 het me opeens weer:P miss kennen jullie een van die meiden? of ben je er een van? hoor het graag :D:D
Laatst bijgewerkt door Tanja op 23-08-09 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd ivm 1 maand regel.

snowdon

Re: [EG] Eyercourt Tristan, 6 jaar, Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:48

Als je nou voor betere foto's zorgt, geef ik je beduidend meer kans op een geslaagde zoektocht. Al is zelfs dan de kans zeer klein.
Je ziet nu een zwartbonte tinker met een standaard bles en weinig sok. Daar lopen er echt talloze van rond. En een naam is zo veranderd, dus daar heb je veelal weinig aan.

Kan je echt niet terugzoeken hoe die handelaar heet en/of waar die zit? Dat vergroot je kansen optimaal.

MissEss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 15:32

Er lopen helemaal niet veel tinkers rond zoals hem.
Hij is ten eerste driekleur, en heeft weinig wit, en veel speciale kenmerken, en ik heb wel betere foto's maar hij pakt hem niet..

Groetjes

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 15:49

Bruinbont? Op de foto lijkt het dan zwartbont.
Toch nog iets anders proberen dan om betere foto's er op te zetten? Want zo zie je niet iets wat hem specifiek maakt en dat is dan moeilijk te herkennen.

MissEss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 15:52

Nee ook niet bruinbont xD

Driekleur, voornamelijk zwart met wit, maar voorin zijnmanen bruin en bij zijn schouder,hals, en buik bruin.

ik zal nog ff proberen met die foto's...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 16:00

Dit is hem ook?
Afbeelding

Ik zie meer foto's in je profiel, maar inderdaad helaas geen duidelijkere. Vind deze hoofdfoto wel duidelijker dan die jij plaatste ;)

MissEss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 18:25

Owjaa,, natuurlijk sorry:P

Mijn foto's (van mijn fotocamera) pakt hij niet, maar mijn vriendin had laatst foto's gemaakt (samen met mij) en die foto's had ik op mijn profiel gegooid, nooit bij naged8 dat ik ze hier ook neer kon zetten, maar dat is hem idd ook :D ik zal nog kijken of ik er meer heb (kan poosje duren heb het druk:P)

groetjes:D

Afbeelding

Afbeelding

Miss kunnen deze nog helpen?

ook al is de onderste niet erg duidelijk xD
Laatst bijgewerkt door Tanja op 25-08-09 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, plaats aud alles in 1 bericht, heb je iets toe te voegen kun je dit via de "wijzig" knop doen.

MissEss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 14:45

Hallo allemaal!

Heeft nog steeds niemand informatie voor mij?
Ik heb hem nu bijna een jaar (20 oktober) en ben toch wel erg benieuwd of iemand iets weet.
Ik heb nog even diep in mijn computer gezocht en de foto's gevonden die ik zocht.
Deze foto's zijn genomen ongeveer 5 minuten nadat ik hem voor het eerst zag:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BUF3RLMH-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WT8ZSXPW-D.jpg

Deze foto's zijn een paar dagen later genomen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PVOHGUMM-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6NPDCYHI-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-E3GXR6DL-D.jpg

Hopelijk zijn deze foto's wat duidelijker en herkent iemand hem.

Groetjes Esther

MissEss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 14:29

Nog steeds niemand die hem herkent?

Ik zou het echt leuk vinden om wat meer info over hem te krijgen!

groetjes Esther

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:28

Moderatoropmerking:
Ik heb een berg offtopic berichten verwijderd. Op OV is het alleen toegestaan te reageren als je bruikbare info hebt voor de zoektocht van de TS, lees allemaal aub de regels even [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007*. De discussie of het paard zwartbont is of niet is hier (ook geheel tegen de regels van OV overigens) eerder al gevoerd, blijf hier aub niet steeds op terug komen. Vanaf hier graag alleen reacties die helpen bij de zoektocht, wil je over de kleur van een paard discussiëren open dan een topic op het juiste forum of doe dit via de pb, op OV is het niet toegestaan en zal tot sancties leiden.