[PG] : Romke, 4/5-jarige schimmel ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

esther1o1

[PG] : Romke, 4/5-jarige schimmel ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-09 21:20

Hoi Allemaal,
wij zijn op zoek naar ROMKE!
Romke was een 4/5 jarige schimmel die niet al te groot was en vrij breed gebouwd.

Naam: Romke (als het goed is is dat de naam die op zijn paspoort stond)
Geslacht: Ruin
Kleur: Schimmel
Overig: Romke zijn linker oog (gezien vanals je erop zit) is een beetje apart: Je ziet namelijk het wit eromheen heel goed zitten, zijn andere oog is gewoon 'zwart'
verder is Romke een onwijze knuffelkont, en hij hou van aandacht

Romke is rond september 2008 bij manege hillegom gekomen via een handelaar. Hier ging het in het begin allemaal goed, hij was heel geliefd en al snel was het onze favoriet. Veel poetsen en wandelen met hem enzo. Toen werd hij rond december kreupel. Nouja, ieder paard is
wel is kreupel, dachten we. Maar het bleek ernstig te zijn. Na vele bezoekjes bij de DA en veel stappen en stalrust ging het weer vrij goed. Totdat hij na een paar weken weer slecht ging lopen. Op 16 April werden wij gebelt dat hij niet langer op de manege kon blijven, en dat hij de volgende ochtend weg zou gaan. Hij bleef staan tot dinsdag 21 April.

Volgens de DA was zijn blesure niet
ongeneeselijk, maar op een manege zou het niet gaan lukken. Dus voor prive recreatief gebruik zou het nog een prima paardje kunnen zijn. Romke ging dus terug naar de handelaar, en er kwam een nieuw paard voor in de plaats. Vanuit de handelaar zou hij naar een baasje gaan dat de tijd en het geld had om hem te helpen.

Wij zijn Romke uit het oog verloren maar we missen hem wel, daarom willen we
graag vragen of er hier mensen zijn die Romke kennen

Naam: Romke (als het goed is is dat de naam die op zijn paspoort stond)
Geslacht: Ruin
Kleur: Schimmel
Overig: Romke zijn linker oog (gezien vanals je erop zit) is een beetje apart: Je ziet namelijk het wit eromheen heel goed zitten, zijn andere oog is gewoon 'zwart'
verder is Romke een onwijze knuffelkont, en hij hou van aandacht

we hopen dat er hier iemand is die weet wat er met hem is gebeurt, en waar hij nu is of waar hij is geweest

Esther & Lejah

wij hebben dit bericht geplaatst met toestemming van de manege eigenaars marian/bob koopman

Patsy

Re: [PG] : Romke, 4/5-jarige schimmel ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:25

Heb je de handelaar al gesproken? Ik zou contact met hem zoeken en hem eerlijk vragen wat er met de pony gedaan is.
Zou mij eerlijk gezegd niets verbazen als een dergelijk paard uiteindelijk op de eeuwige groene weides beland.

esther1o1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-09 21:26

Patsy schreef:
Heb je de handelaar al gesproken? Ik zou contact met hem zoeken en hem eerlijk vragen wat er met de pony gedaan is.
Zou mij eerlijk gezegd niets verbazen als een dergelijk paard uiteindelijk op de eeuwige groene weides beland.

dat wouden we ook doen alleen het probleem is dat we zijn nummer niet hebben of weten hoe hij heet

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:04

esther1o1 schreef:
Patsy schreef:

dat wouden we ook doen alleen het probleem is dat we zijn nummer niet hebben of weten hoe hij heet

Kwam e handelaar ook uit hillegom?

esther1o1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 07:52

Kwam e handelaar ook uit hillegom?[/quote]
Nee helaas noiet anders was die snel gevonden