[EG] Wie kent mijn pony Beauty?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

[EG] Wie kent mijn pony Beauty?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 23:20

Sinds 2 weken heb ik mijn eigen paardje! Een kruising new-forest x arabier. Ze is 7 jaar van dezelfde mensen geweest. Een meisje van mijn leeftijd 19/20. Ze stond/staat op de weverwijk in Leerbroek.

Nu had de DA haar leeftijd geschat, en zou ze dus inmiddels 19 zijn. Het is een ontzettende makke pony!
Ze gaat super om met kinderen, of bange ruiters. Bij de Da zet ze geen stap, en is ze mega braaf. Ze is super verkeersmak, en je kan alles met haar doen!
Met rijden is ze erg snel, maar zal nooit bokken steigeren!

De mensen waar ik haar van heb gekocht hebben zelf een paspoort aan laten maken bij het new-forest stamboek.
Ze heette al Beauty toen ze bij deze mensen kwam.

Nu lijkt het me erg leuk om met mensen in contact te komen die Beauty kennen/hebben gekend! Ben erg benieuwd naar haar verleden, en haar exacte leeftijd.

Ze heeft een witte bles, en 1 wit sokje linksachter.
Ik heb haar 2 jaar verzorgd, en ze had toen lange manen
Ze zag er zo uit:
Afbeelding

Nu ziet ze er zo uit:
Afbeelding

Armany

Re: [EG] Wie kent mijn pony Beauty?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 19:32

deze pony lijkt onzettend veel op een beauty die in Ottersum (noord limburg) stond... leeftijd ou ongeveer kloppen. Werd destijds gereden door een klein meisje, pony was ohz wat eigenwijs (ruitertje was ook niet echt lief). voor meer info/ vragen pb even ;)