[EG] Mensen die deze vosse merrie kennen ? ! dringend

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

S_R_A_H_A

[EG] Mensen die deze vosse merrie kennen ? ! dringend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 16:03

Ik ben dringend opzoek naar mensen die mijn vosse pony herkennen.
Het is een c-pony merrie, vos, in bezit van chip en passpoort en daarop staat dat ze de naam Voske heeft en geboren is op 2002 blijkbaar is er iets mis met de papieren en moet ze ouder zijn. We weten dat de pony al veel in haar leven heeft meegemaakt en willen daarom wat meer van haar verleden te weten komen. Wij weten dat we ze gekocht hebben in Wortel meer dan een jaar geleden en die mensen gebruikten ze blijkbaar even voor de cross. Omdat ze blijkbaar te klein was moest ze weg maar ze hadden er zo nog 15 staan ..
Die mensen vertelden ons dat ze daarvoor was geweest van iemand die haar gebruikte als gezelschap op de camion bij een ander paard. Het is een merrie die fantastisch goed kan springen wel eentje met wat pit hoor.
Ik zoek dus veel gegevens van haar !!! Iedereeen die denkt dat ze ze ooit gezien hebben , misschien gehad hebben, of mensen kennen die haar gekend hebben laat ons dan spoedig iets weten.

hier foto's van haar
je ziet dat haar bles uitloopt in witte haartjes en eindigt in een vleesplek

http://www.mijnalbum.nl/Album=MCWMYECM

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 13:31

hoe is ze in de omgang?
voornamelijk op stal?
trapt ze tegen de stal aan?
merrie komt me wel bekend voor maar is 8 jaar geleden.

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 14:32

heaven schreef:
hoe is ze in de omgang?
voornamelijk op stal?
trapt ze tegen de stal aan?
merrie komt me wel bekend voor maar is 8 jaar geleden.

Dit zou kunnen.
In de omgang was ze enorm zuur toen we ze kochten durfde zelf aan te vallen je zag dat ze bang was.
Nu is het al pakken beter maar zal nooit helemaal in orde komen eens je ze aan het halstter vast hebt
is het een watje. Je kan haar niet in de stal opsluiten dan denk ik dat ze de boel kort en klein slaagt.
8 jaar geleden zou kloppen op haar papieren staat dat ze 7 is maar sommige denken al een leeftijd van 15
laat je me nog iets weten ?

je bent in ieder geval al bedankt om de informatie dat je me gegeven hebt maar wil je me spoedig nog wat over het rijden laten weten en hoe groot ze was dan ben ik zekerder ? Had ze een brandmerk ?

Moderatoropmerking:
TS ik heb verschillenden "schop" posten van je verwijderd. Lees de regels van OV even door, het omhoogschoppen van je topic is pas toegestaan na een volle maand.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 03-08-09 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd en opmerking toegevoegd