[PG] C-pony Ayubowans Shira

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

laurraa16

[PG] C-pony Ayubowans Shira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 21:39

Hallo iedereen,

ik heb net mezelf aangemeld bij bokt in de hoop dat ik mijn eerste pony Ayubowans Shira kan vinden.

Dit zijn haar gegevens:
Naam: Ayubowans Shira
Geslacht: Merrie
Ras: Welsh sectie C
Stokmaat: 132/1.33 cm
Geboortedatum: 1994
Vader: Eyarth Rio
Moeder: Arentshoeve Speedy
Vader van de moeder: Eyarth Harlequin
Kleur: (Donker)Bruin
Kenmerken: Linksachter klein wit voetje,
bliksemschicht-achtige smalle bles, donkere vlek op
rechterbil

Ik hoop dat iemand haar kent/weet waar ze staat/de huidige eigenaar kent of misschien wel bent en dan wat van zich wil laten horen richting mij. Ik wil haar heel graag terug vinden omdat zij een hele speciale plek heeft in mijn hart.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tanja op 18-07-09 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Ivm verplaatsing titel aangepast/foto's aan beginpost toegevoegd.

Elles

Re: Gezocht C-pony Ayubowans Shira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 08:37

Topic verplaatst van WPC naar OV.

visitor1

Re: [PG] C-pony Ayubowans Shira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:01

ik denk dat ik jou blij kan maken, want ik weet wie de eigenaren van shira zijn.
shira is inmiddels drachtig en wordt momenteel niet meer gereden, (volgens mij ook door een blessure maar dat weet k niet zeker) ze staat ergens op het land.
=> is de eigenaar
http://noomie1.hyves.nl/

laurraa16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 18:30

bittermoon schreef:
ik denk dat ik jou blij kan maken, want ik weet wie de eigenaren van shira zijn.
shira is inmiddels drachtig en wordt momenteel niet meer gereden, (volgens mij ook door een blessure maar dat weet k niet zeker) ze staat ergens op het land.
=> is de eigenaar
http://noomie1.hyves.nl/

Ja dat kun je wel zeggen! :D Hartstikke bedankt! Ik ga meteen een berichtje sturen via hyves *D

Weet je misschien wanneer deze blessure is ontstaan? Wij hebben haar namelijk verkocht omdat zij een zwaar ongeluk heeft gehad(enorme val op betonnen vloer waarbij haar achterbeen waarschijnlijk helemaal uit verband is gerukt, toen stond ze in pension en diegene had ons niets verteld over de val, en toen mn ouders 's middags op de fiets langs gingen en haar aaiden zagen ze dat ze helemaal onder het bloed en alles zat, was heel erg schokkend allemaal..) en niet meer geschikt was voor de sport. Wij hebben haar toen aangeboden in de hoop dat iemand haar weer zou gebruiken voor de fokkerij. Voor wij haar kochten heeft ze namelijk ook al meerdere veulens gehad en toen wij haar kochten was ze drachtig(veulen of de foto is dat geworden).

visitor1

Re: [PG] C-pony Ayubowans Shira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:58

er is nog wel met shira gereden uiteindelijk, dat is ook nog een tijd goed gegaan (gewoon recreatief) later heeft zij wel een blessure gekregen, toen is er nog geprobeerd dit goed te krijgen.. uiteindelijk ook omdat naomi wat groot voor de pony werd is er een nieuwe pony bijgekomen en is shira gedekt, en staat ze op het land..

als je alles precies wilt weten moet je echt even met naomi contacten of met haar vader erik
(staat in der vriendenlijst in hyves) wel jammer trouwens want er stonden eerst bergen foto's van shira op naomi der hyves maar die heeft ze eraf gehaald zie ik..

ponyrenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 20:52

Ayubowans Shira heeft vandaag een heel mooi hengstveulen gekregen. Foto's volgen snel