Wie weet waar jabooshka op dit moment is. Het is een prok gekeurde schimmel ster merrie uit 1991. Ze is 1.72 hoog. Haar afstammeling is Ahorn x Naturel x Abgar. Ze heeft M dressuur gelopen, ze heeft ook gesprongen maar ik weet niet op welk nivo.
Ze heeft in 1998 een merrie veulen gehad van Flemming -- Rabooshka. Ze heeft in 2003 een merrie veulen gehad van Ronaldo -- Wabooshka. Ze heeft in 2007 een hengst veulen gekregen van Triomph de Muzze --Cassanova. Ze heeft in 2009 een merrie veulen gekregen van Cardento --Evita V.
Ze is gefokt door dhr Damen in Waspik. Ik heb haar van hem gekocht in 2004. In 2006 heb ik haar verkocht aan hengstenhouder Jespers in Prinsenbeek. Ze toen binnen een week verkocht aan een man in Haarsteeg die heeft haar laten dekken door Triomph de Muze daarna is ze drachtig verkocht naar het Noorden van het land, naar zijn zeggen. Vanaf daar ben ik het spoot kwijt. Op horse telex heb ik gezien dat ze dit jaar weer een veulen heeft gekregen van Cardento! Wie weet waar zij op dit moment is en hoe het met haar gaat.
Groeten, Jolanda
Eponastable
Geplaatst: 16-07-09 08:49
Kan je niet even contact opnemen met het stamboek? Ik kreeg ook ooit is telefoon voor mijn merrie en die hebben het ook opgespoord en nagevraagd.
In het dikkenbuikentopic staat deze zin: Jakob – Jabooshka (v.Ahorn) x Cardento – 17 april 2009 Mischien van een bokker??
Aangezien het paard is gevonden wordt dit topic gesloten. TS, mocht je om wat voor reden dan oom deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek. Hier nu een slotje.