[EG]Splendid, Lancet x Gabor

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

[EG]Splendid, Lancet x Gabor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 10:12

Hallo,

sinds een klein half jaar heb ik een 10 jarige lancet merrie.
Deze heb ik gekocht van de handelaar en hierdoor weet ik weinig van haar verleden.
de handelaar zei dat ze L had gelopen en verkeersmak was.
Nou heb ik nagevraagd en ze bleek nog maar 1 winstpunt ooit in de B te hebben gereden.
Toen ik haar net had, was ze super stresserig en erg rennerig. Inmiddels gaat het beter, behalve op de wedstrijden. Dan gaat bij mij de stress er in en dan wordt zij ook weer helemaal stresserig.

Nu zou ik heel graag meer van haar verleden willen weten, zodat er misschien meer te verklaren valt.

in haar paspoort staat ze nog op haar vorige eigenaar of misschien nog wel eerdere eigenaar en dat is HT van Dalen. Inmiddels uit Wehl. Maar de laatste inentingen zijn in Zeddam geweest. vandaar dat ik niet weet of het helpt de eigenaar op papier te bellen.

Ze is helemaal bruin met linksachter een klein sokje.

hier een paar foto's:
Afbeelding

Afbeelding
dit zijn fotos van nu

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HFEES6QS.jpg
dit van de proefrit
Laatst bijgewerkt door Tanja op 09-07-09 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan dus 1 foto is omgezet in link.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 20:54

niemand?

Riejanne1990

Re: [EG]Splendid, Lancet x Gabor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 20:59

waarom bel je het kwpn niet? ze staat namelijk ook op paardenfokken.nl, dus iemand heeft haar erop gezet.
via het kwpn kun je wel achter de fokker komen
en, dat rennerige/ stress had onze lancet ook in het begin. het zijn leuke paarden, maar wel met een kop erop

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 14:40

dit is lancet!!! :D die ik 3 maanden verzorgd heb!! wij hebben haar ook gekocht van een handelaar maar bleek niet goed te zijn in haar rug ze is atacties.. dit bleek uit onderzoeken hier bij de da..
wat gaaf!! eindlijk gevonden...!!
bij mij was ze zeer braaf.. ik longeerde haar veel.. rijden ging bijna niet omdat ze erg rennerig was en niemand haar goed kon door rijden.. alleen een meisje maar die zette haar nog meer vast dus wilde ik dat niet..
gaat het goed met haar.. gelukkig dat ik haar gevonden heb.. want ik dacht dat ze naar de slacht ging..

wil je alsjeblieft me pb'en

xx

hpost19

Re: [EG]Splendid, Lancet x Gabor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:05

Hallo,
Dit paard is van ons geweest.
Wil je meer over dit paard weten dan moet je contact opnemen, want wij weten alles over haar.

Groetjes hendrika