Ik ben opzoek naar mijn oude pony die ik had toen ik 5 was, ik ben heel erg benieuwd naar hoe het nu met haar gaat, en hoe ze eruit ziet.
Ik kreeg haar van mijn ouders, maar ik kon er niet op rijden omdat ze gewend was achter pony's aan te lopen. Jammer, want verder scheen het een heel lief meisje te zijn.
Lady Lagoon, was een roodschimmeltje, toen wij haar verkochten bleek achteraf dat ze drachten was. We hebben haar verkocht toen ze bij Bertus stond aan de Wollefoppeweg. Lady Lagoon was ongeveer 10/11 jaar oud. Ze is verkocht aan een man die een manege had, in Bergschenhoek, we weten niet precies meer waar, maar ergens de kanten op van Zoetermeer, Hillergersberg.
Lady Lagoon (zo heet ze nu waarschijnlijk niet meer), liep bij deze man mee in de lessen, en dat ging heel goed, achter de pony's aan

Ik hoop dat iemand dit herkent, en mij kan vertellen waar ze is.
Vond het ook grappig dat hij dit nog steeds weet. Zij is er nog steeds, de manege is verhuisd naar Brabant. Jammer, want ik had haar graag willen zien. Heb net een foto van haar gezien, ik kan haar niet meer voor me halen, maar mijn moeder wel. Erg leuk, en we willen wel een keer naar Brabant om haar weer te zien.