Hallo, Ik zoek een schimmel ruin genaamd; VIBRANTE. Hij is nu 7 a 8 jaar en al div.keren van eigenaar verwisseld ivm.zijn angst voor het rijden.(spaans trauma) Ook ik heb hem maar even gehad maar hij blijft maar in mijn gedachten.... Ik kocht hem van een handelstal en heb hem daar ook weer teruggebracht,vervolgens is hij (volgens zeggen)weer teruggegaan naar een vorige eigenaar. Ik wil alleen maar weten of het goed met hem gaat ,hij verdient het zo!!!!! Wie weet er iets meer over hem?
Sorry, maar dat vind ik een beetje een raar antwoord.(hij is er niet meer,sorry) Zou fijn zijn als je TS dan ook kunt vertellen waarom hij er niet meer is, of hij van jou is geweest en daardoor weet dat hij er niet meer is, of dat je dit via via weet. Kan me voorstellen dat TS hier graag wat meer van wil weten, zou fijn zijn als je dit in het topic kunt zetten of via PB naar TS.
KenJeMe
Geplaatst: 27-07-09 18:45
heb al pb contact met haar! (en sorry ja, ik had hier idd een beetje een vaag antwoord gegeven)
Vibrante is op 1 april 2009 verlost van al zijn ellende. voor meer info en het echte verhaal achter dit waanzinnige paard, kun je mij een pb sturen. Ik heb 'm 2 jaar gehad, verkocht met het idee dat hij het goed zou hebben en daarna via marktplaats gevonden en van de handelaar teruggekocht omdat hij zwaar verwaarloosd was. Ik heb toen met pijn in mijn hart besloten hem te verlossen van zijn ellende. Groetjes Camel.