[EG]Santi, 4 jaar donkerbruine welsh A

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

santi04

[EG]Santi, 4 jaar donkerbruine welsh A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 09:04

Hallo,

Ik ben op zoek naar wat meer informatie over mijn pony. Het is een Welsh A pony van 1.17 donkerbruin en lange manen met 4 witte voetjes. Ik heb haar gekocht in wijdewormer. Zij hadden hem in overijsel gekocht samen met haar veulen. Ze konden mij verder niet veel vertellen alleen dat ze in een land stond. In haar paspoort staat dat de fokker/ 1e eigenaar uit beuningen komt.
Heb wel een foto maar krijg hem er niet op.

Gr

Binckydenice

Re: [EG]Santi, 4 jaar donkerbruine welsh A

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:35

ik zou graag een foto zien....

santi04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 19:25

In haar paspoort staat de naam Saskia ik noem haar nu Santi. En ze heeft verder geen aftekeningen alleen dus 4 witte hoge sokken.

Ik heb een foto ga proberen hem te plaatsen. De 1ste eigenaar/fokker komt uit beuningen en heet R Masselink. Misschien kent iemand hem. Ik hoop dat iemand mij wat meer over haar kan vertellen.

Afbeelding
Afbeelding

Binckydenice

Re: [EG]Santi, 4 jaar donkerbruine welsh A

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:59

Waar had je haar precies gekocht?

santi04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 17:14

ik heb haar gekocht in wijdewormer bij een vrouw die ook een quarterhorse te koop had zelf woont zij in purmerend. Maar zij kon me niet heel veel vertellen alleen dat zij hem had gekocht vanwege het veulen die wilde ze hebben. Ben de naam even kwijt zal ik even op moeten zoeken hoe ze heeft.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:24

santi04 schreef:
ik heb haar gekocht in wijdewormer bij een vrouw die ook een quarterhorse te koop had zelf woont zij in purmerend. Maar zij kon me niet heel veel vertellen alleen dat zij hem had gekocht vanwege het veulen die wilde ze hebben. Ben de naam even kwijt zal ik even op moeten zoeken hoe ze heeft.

dat zou handig wezen....