Ze is een merrie van ± 1.67 en de tandarts zei ± 7,5 jaar is nu. Ze heeft een chipnummer 528210000410689
Dit chipnummer is in 2003 geleverd aan dierenkliniek Leyweg in Den Haag. Zij kunnen helaas niets meer terug vinden in hun admin.
Ze kwam in 2005 bij ons op de manege Prinsenstad in Delft (toen was ze dus ± 3,5), een jaar later het ik haar gekocht...zonder papieren. Ik vond dat toen niet zo erg, maar nu ben ik zoooo benieuwd naar haar afstamming. Op de manege zeggen ze dat er geen papier bij zaten en helpen ze mij niet verder.
Ze is erg herkenbaar aan 4 gestippelde sokjes ("de hermelijnen voetjes"), een hele lange staart, hoge schoft en een heel klein wit vlekje onder haar maantop. Op de manege werd ze 'bruintje' genoemd, maar dit neem ik niet serieus (je had ook 'witje' en 'zwartje').
Is ze ooit afgekeurd in kliniek Leyweg? Ze is rechtsachter een beetje kramperig.
Heeft iemand een paard dat erg op haar lijkt (dit ivm de afstamming), weet iemand uit omgeving Rotterdam met wie manege Prinsenstad vaak handeld zodat ik daar verder kan zoeken?
meer foto's op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=RBMCCVHZ
ALLE INFO IS MEER DAN WELKOM!
Marcelle