Ik ben op zoek naar Ulviera, gefokt uit de merrie Nilze (Eusebio) in 2001. Volgens het stamboek heeft Ulviera 1 maal een veulen gekregen, Armani d' Italia, (alias Aram E) V. Placido.
Reden voor mijn zoektocht is dat mij verteld is, toen ik de merrie Nilze op stal kreeg, dat ze eenmaal 1 veulen verworpen had, en daarbij zelf bijna het leven liet. Verbaasd was ik dus ook, toen ik deze informatie onder ogen kreeg.
Ik ben zelf helemaal 'vergroeid' met Nilze, wil graag een nakomeling van haar, en ben dus zeer benieuwd naar Ulviera.
Hoe kom je er zo bij?? Nu hopen dat ik achter haar adres komen kan (in Engels). Voor een fotootje. Had hoop dat ze in de fok zou staan, om haar te kopen. Maar als ze het hier goed heeft, ook top!!!!
Op verzoek van de TS wordt dit topic gesloten. TS, mocht je om wat voor reden dan oom deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek. Hier nu een slotje.