[PG] Zeferino, Welsh?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kladversie

[PG] Zeferino, Welsh?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 11:45

Haai,
Ik ben op zoek naar Zeferino, een donkerbruine welsh. Ik weet niet 100% zeker of het helemaal een welsh was, en of je zijn kleur donkerbruin mag noemen, maar ik denk dat jullie er wel wat mee kunnen.

Zeferino stond op De Kastanjehoeve, een camping in Zuidveld, te Drenthe. Ik heb nu een jaar terug fanatiek op Zeferino gereden en heb hem (naar eigen zeggen) wat kleine dingetjes geleerd. Ik was gek op Zeferino en Zeferino volgens mij, ook best wel op mij. Ik zou heel graag willen weten waar Zeferino nu is en of hij goed terecht is gekomen. Zeferino is nu ongeveer 5 jaar.

Dit was ik met Zeferino (Let niet op mijn verschrikkelijk slechte houding.. Die is volgens mij verbeterd nu :P Zeferino was daar al aan de kleine kant voor mij dus let daar ook maar niet op.... Heb mijn hoofd ook maar doorgehaald ivm rare gezicht :P):
Afbeelding
Groetjes, Kladversie.

nowornever

Re: [PG] Zeferino, Welsh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:57

Hoe groot is hij?

Kladversie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 17:34

Aii, dat vraag ik me af.. Ik denk ongeveer 1.60... Maar niet met zekerheid! Geen ukkie iig.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:13

Heb je meer foto`s dan ga ik van het weekend nog is goed kijken naar 1 van onze nieuwe.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:18

Laat maar ik zat naar de foto te kijken en hij lijkt precies maar zijn linkervoorbeen ik zwart. Helaas.

Kladversie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 22:15

Helaas! Maar wel bedankt!