EricPrast schreef:Beertje's echte naam is Bera frá Alþingi. Haar moeder, Æsa frá Oddstöðum (inmiddels 25 jaar oud), loopt nog steeds hier in de buurt rond. Zelf ben ik inmiddels al 20 jaar eigenaar van Röskva frá Runni Fiume, de moeder van Prýði frá Alþingi, het eerste "fokprodukt" van Sas en Zeno. Tussen aanhalingstekens, want ze hadden Röskva drachtig gekocht.
Æsa hebben ze deels gekocht met het geld dat ik voor Röskva betaald heb. Ze hadden toen ook nog een leemvosruin Róði en een Lippizanermerrie, Vienna. Ik heb destijds nog wel meegekregen dat ze uit Æsa Regnbógi en Bera gefokt hadden; maar Drift heb ik nooit gekend, dat was na mijn tijd.
Nou ja, alles bij elkaar een hoop info, maar helaas niet die waarnaar je op zoek was, daar kan ik je niet bij helpen. Kun je niet gewoon aan Sas en/of Zeno vragen waar ze gebleven zijn? Zeno woont nog steeds aan de Westerweg, zag ik toen ik er laatst langs kwam en Sas woont tegenwoordig in De Rijp.
Wat leuk dat je ze ook kent!
Ja dat klopt vienna heb ik ook gekent stond daar toen ook idd! een zure merrie was dat en die ijslandse vos heb ik alleen op foto's gezien...
bedoel je met Æsa Regnbógi dat dat reggy is?? daar kan ze dan niet mee gefokt hebben dat is haar broer van beertje...
dus saskia woont in de rijp? wat grappig...
bedankt in idier geval voor de info
als je ooit meer weet...