[PG] Ravenna, 15-jarige voskleurige haflingermerrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mirr_91

[PG] Ravenna, 15-jarige voskleurige haflingermerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 10:22

hallo allemaal!
Tot een klein jaar geleden verzorde ik 2 haflingers, de ruin Ivanhoe(toen Angelo) en de merrie Ravenna.
Nu is Ivanhoe mijn eigen lieve paardje, maar ik ben benieuwd hoe het met Ravenna is.
hier even wat achtergrond info:
Ravenna is een lieve, wat schuwe haflinger merrie van ongeveer 15 jaartjes jong. Ravenna heeft een brede bles op haar hoofd, lichtblonde manen en staart, en 4 witte benen.
ze stond tot ongeveer juni 2008 op manege Beerwijkhoeve in Dordrecht, waar ze samen met Angelo(ivanhoe), haar halfbroer, stond.
Daarna zijn ze samen naar een nieuwe stal in Oud-Beyerland verhuist. als ik me niet vergis was het de pension stal van henk visser, maar dat weet ik niet 100% zeker meer.
ze stonden daar samen op een weiland.
Eind Augustus 2008 is Angelo naar mij gekomen, omdat de eigenaresse er geen tijd/geld meer voor had.
nou hoorde ik van haar dat Ravenna ook een nieuw baasje heeft gekregen, ik hoop dus dat iemand weet naar wie en/of waar Ravenna naartoe is.
Mochten jullie meer weten over Ravenna, stuur me dan eff een berichtje of laat een reactie achter!
ik zou graag willen weten hoe het met haar is.
Alsvast bedankt en hieronder staan nog een paar fotootjes!
groetjes Mirjam!

Afbeelding
Afbeelding