help, ex heeft paard van mn zoon gestolen!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moniek007

help, ex heeft paard van mn zoon gestolen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 10:08

Wie kan ons helpen. Mijn ex heeft het 2 jarig paard van mijn zoon meegenomen en ergens in een veulenwei gezet, waarschijnlijk in Friesland.
Ze is er woensdag 6 mei heengebracht vanuit Haren. Hij wil niet zeggen waar ze is en politieonderzoek duurt zo lang. Er is aangifte gedaan van diefstal en hij heeft toegegeven.
Wie heeft adresjes die we kunnen bellen?
We mogen haar halen onder politiebegeleiding als we weten waar ze is.
Het is een kruising quarter/draver... kleur: roan met witte bles
HELP!!!!
Laatst bijgewerkt door Revanches op 09-05-09 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijderd. Dit is niet toegestaan. Telefoonnummer kan worden opgevraagd via PB.

Anoniem

Re: help, ex heeft paard van mn zoon gestolen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:10

Ga eerst eens even googelen voor allerlei opfok adressen, bel ze op en vraag of dat paard er staat. Ik denk dat je zo verder komt.

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:14

Er is aangifte gedaan en hij heeft toegegeven, toegegeven op het politieburo?? Hebben ze hem laten vertrekken zonder opgaaf van de verblijfplaats te geven. Mijn inziens zijn ze dan niet goed bezig, vasthouden die hap totdat hij zegt waar het paard is. Ik zou dus ook de politie achter hun vodden aanzitten en eventueel de regionale media inschakelen.

Er schijnen wel opsporings-website's te bestaan, hoop dat een andere bokker deze weet te vertellen.

Sterkte

Bye the way, wat een looser die ex van jou, maar dat wist je waarschijnlijk al...........................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:37

hier is ook een topic over gestolen paarden ik zal het even opzoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:38

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:28

Misschien een fotootje plaatsen in de plaatselijk kranten daar met je oproep. Succes met het opsporen van jullie paardje

moniek007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 14:46

moniek007 schreef:
Wie kan ons helpen. Mijn ex heeft het 2 jarig paard van mijn zoon meegenomen en ergens in een veulenwei gezet, waarschijnlijk in Friesland.
Ze is er woensdag 6 mei heengebracht vanuit Haren. Hij wil niet zeggen waar ze is en politieonderzoek duurt zo lang. Er is aangifte gedaan van diefstal en hij heeft toegegeven.
Wie heeft adresjes die we kunnen bellen?
We mogen haar halen onder politiebegeleiding als we weten waar ze is.
Het is een kruising quarter/draver... kleur: Red Roan met een kolletje
HELP!!!!

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 14:49

@ TS

Het heeft weinig nut om je OP te kopieren. ;)

Miss is een uitgebreide beschrijving van het paard een idee?

En heb je al gegoogled op opfokadressen in Frysland? Het is nl groot. :)

Ik vind het wel vreemd dat de "dief" heeft toe gegeven maar verder niks los laat over de verblijfplaats.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 15:57

Hoe vervelend ook, berichten over gestolen paarden horen niet op OV, daar hebben we een centraal topic voor, zie de link gegeven door breezy302:
breezy302 schreef:

Graag de oproep in dat topic.
Hier een slotje.