[PG] Bonnie, welsh arabier,12 jr oud

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chance

[PG] Bonnie, welsh arabier,12 jr oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 12:22

Gezocht mijn 1e pony.

Naam : Bonnie
Geslacht: merrie
Stokmaat: +- 1.37
kruising: welsh arabier
Kleur: dacht vos kleurig (ben niet zo goed met kleuren :o ), heeft een witte bles. Rest van de aftekeningen komen spoedig.
Zal van de week een foto proberen in te scannen.

Mijn 1e pony heb ik een aantal jaar geleden verkocht aan de ignatiushoeve in cromvoirt-Noord brabant. Ze werd daar gebruikt voor de manegelessen.
Bonnie is een lieve pony maar soms ook ondeugend.
Ik ging altijd met haar buitenritten maken en dat deed ze altijd super bij mij.

Nu heb ik vernomen dat ze verkocht is en ben dus benieuwdt hoe het nu met haar is.
Ik had geruchten gehoord dat ze verkocht was naar manege de groote wielen. Maar daar kennen de meiden haar niet. (of ze moet een andere naam hebben gekregen).

Dus ken je bonnie of heb je op de ignatius gereden of ben je nieuwe eigenaar stuur me dan aub een pb-tje.

Bonnie was de 1e eigen pony voor mij en heb haar toen ook helemaal zelf betaald en onderhouden.
Ik wil graag weten of ze nu een goed huisje heeft!!

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:03

toen ik dit las dacht ik meteen aan kleine bonny van igenatius hoeven! en dat was ook zo!!!!! ik heb er veel op gereden met alle plezier want het was ook mijn lievelings pony! toen ben ik naar manege de groote wielen gegaan maar alleen dipsy en harry zijn mee gegaan bonny is naar een andere koper gegaan op het laatste moment... vond dit heel erg jammer... want het was mijn lievelingsponytje nu heb ik mijn eige pony!
sorry bonny is niet naar de groote wielen gegaan want er was toch een andere koper! veel succes met veder zoeken!

chance

Re: [PG] Bonnie, welsh arabier,12 jr oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 18:11

Heel erg bedankt voor je reactie.

Ik heb bonnie gekcoth toen ze een half jaar was. Heb haar ook zelf ingereden en uiteindelijk nar 5 jr met veel verdriet moeten verkopen door omstandigheden. Ik had haar toen verkocht aan de ignatius omdat ik veel goede dingen over hun had gehoord en dat was gelukkig ook allemaal waar.

Toen ik hoorde dat ze naar de groote wielen verkocht was (gelukkig nu dus niet) was ik erg geschrokken. Ik ben daar zelf weggegaan als ontvreden pensionklant.

Ik zal kijken of ik bonnie nog kan traceren.

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:13

stond jou paard ook op manege de groote wielen?? wie is het mischien ken ik die :o
bonny was braaf met rijden dus je hebt haar goed ingereden! alleen bij buitenritten probeerde ze blaadjes van de bomen te eten :Y) hihi

chance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 18:20

Met buitenrijden kon ze idd wel eens ondeugend zijn. Vroeger ging elke zondag en woensdag naar de drunense duinen met een vriendin. Dat vond bonnie helemaal geweldig.

Het is al een aantal jaar geleden dat ik daar gestaan heb. Ik had toen chance een tinkerkruising daar staan.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 12:59

Laatst bijgewerkt door Tanja op 08-02-10 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto omgezet in link, max. 2 foto's zichtbaar toegestaan.

xRamonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:14

chance schreef:
Met buitenrijden kon ze idd wel eens ondeugend zijn. Vroeger ging elke zondag en woensdag naar de drunense duinen met een vriendin. Dat vond bonnie helemaal geweldig.

Het is al een aantal jaar geleden dat ik daar gestaan heb. Ik had toen chance een tinkerkruising daar staan.

is dat toevallig tinkerXHaflinger?
ik ken namelijk ook een kruising tinker die chance heet.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:15

Heb je geen duidelijkere foto?
Deze is zo wazig.Ik hoef alleen te weten of haar bles naar boven toe een stukje naar rechts gaat.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 19:23

@Ramona, aan jouw woonplaats te zien kan het kloppen. Ik heb toen chance verkocht aan een vrouw in nieuw-lekkerland.
Ben helaas haar naam en telefoonnummer kwijt.Geloof dat ze magreet heette... Al dit zo is wil je dan even een pb sturen?

@gohya, Ik heb met mijn digicamere een foto van een foto moeten maken dus helaas krijg ik hem niet scherper..
Maar als je voor haar staat dus met je gezicht naar haar neus toe loopt de bles idd iets naar rechts...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:07

Oke ik heb n.l. ook een Welsh/arabiertje gehad,merrie,1.37m.
Ze was ook een vosje met 4 witte voetjes,waarvan 1 voetje hogerop wit was.Ze had een normale bles die bovenin klein stukje naar rechts liep als je idd. recht voor haar stond.Ze had papieren [zeiden ze],alleen ik had ze niet,en ze was niet gechipt.Haar echte leeftijd wisten we dus niet.Toen ik haar kocht zeiden ze dat ze 18 jaar was,maar ze zag er veel jonger uit.Ook was ze super snel en kon ze goed springen,dressuur hield ze niet zo van.Ze was een hele lieve pony en heel braaf buiten.Op jou foto's lijkt ze er best wel op.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 21:06

Waar kwam ze vandaan? Weet even niet meer of ze nu wel f niet gechipt was.. is te lang geleden vrees ik om dat te herrineren.
Bonnie is van 1997, verder geen stamboom bekend.
Gek op buitenritten etc....

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:10

Ze kwam uit Putten en later uit Ermelo.
Als het goed is heeft ze altijd op de veluwe gestaan.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 21:28

Dan is het niet "mijn" bonnie. Bonnie heb ik verkocht toen ze 4 jaar oud was aan manege de ignatiushoeve te cromvoirt. Ik heb daarna vernomen dat de manege gestopt is en de pony's verkocht heeft.
En vandaar deze zoekactie.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 23:25

Bonnie is gevonden met dank aan een vriendin. Ze heeft een superhuisje gekregen.

Haar nieuwe baasje heeft zelfs cm dressuur bij de brabantse kampioenschappen gereden.

Ga van de week bij haar kijken.

Bokkers bedankt voor het meezoeken!!!

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:06

wat leuk dat je bonnie gevonden hebt!

chance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 19:08

Ben vandaag op bezoek geweest.

Citaat:
Ben vandaag bij bonnie wezen kijken
Die mensen zijn echt supergoed voor al hun paarden... Hele ruime lichte stallen. Weide en paddocks zijn heel mooi gemaakt. Het is daar een paradijs voor de paarden
Bonnie loopt nu m1 dressuur met Pien samen, ze wordt gebruikt voor managementtrainingen enzo...
Pien is helemaal gek op bonnie. Ze zijn echt een heel leuk stel samen. :+:
Ze gaat daar nooit meer weg hebben ze gezegdt. En ik ben altijd van harte welkom om te komen kijken.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:06

Aangezien de Bonnie is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.