[EG] Tosca (Nijinski x Samber)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

odette4

[EG] Tosca (Nijinski x Samber)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 13:41

Ik ben al een tijdje op zoek naar de vorige eigenaar van mijn 9-jarige merrie Tosca. Haar afstamming is Nijinski X Samber. Ze is donkerbruin met alleen een wit kolletje.Ze heeft een schofthoogte van ongeveer 1.68-1.69. Het is dus geen pony alhoewel je dat wel zou denken door de naam. Ik heb haar bijna 2 jaar geleden gekocht van aan handelaar uit Bant, bij Emmeloord in de buurt. In haar paspoort staat een inenting van S. de Boer uit Opeinde in Friesland. Ik heb nog gezocht naar een veearts met die naam in Opeinde maar heb ik ook niet kunnen vinden. Ik ben zo benieuwd wat er met haar gedaan is, ik rij haar nu in de L1. Ze kan ook goed springen maar dat doe ik niet met haar.

Dit zijn foto's van Tosca.

Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tanja op 04-04-09 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd ivm 1 maand regel.

odette4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 17:40

De eigenaar is gevonden

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 23:00

Op verzoek van de TS hier een slotje. TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.