Wij zijn op zoek naar Vito, hij is op 20 februari weggegaan bij ons naar de handelaar. De handelaar zit in Bennekom.
Dit zijn enkele gegevens van Vito:
Naam: Vito Geslacht: ruin Ras: haflinger x paard/welsh. Hij lijkt op een grote welsh, maar de moeder was toch echt een haflinger. Leeftijd: +/- 5 Hoogte: +/- 1,50 Kleur: Vos Aftekening hoofd: Grote brede bles Aftekening benen: LV(lichter/beige), RV(lichter/beige), LA(witbeen), RA(witbeen)
Vito was erg happerig en speels, hij kon met het rijden nog wel eens onverwacht uit de hoek komen. Hij was heel veelzijdig, springen, dressuur, bos, eigenlijk kon hij het allemaal wel.
he ik dacht die is op zoek naar het paard dat wij nu hebben wij hebben sinds kort ook een vos ruin genaamd Vito, maar deze is 1.70m en net iets lichter. helaas, succes met je zoektocht
Even een correctie: De handelaar zit niet in Bennekom, maar in Driebergen en heet De Bruijn. Vito schijnt al vrij snel verkocht te zijn, dus we kunnen denk ik uitsluiten dat ie nog bij de handelaar staat.
KenJeMe
Geplaatst: 24-03-09 21:43
VITO is geen 5 maar 7!!!!!! Heb hem heel goed gekend bij zn eerste eigenaar. (heb o.a. geholpen met zadelmak maken) Het is echt een super gave pony,maar o zo stout! Hoop dat jullie snel weten waar hij nu is!
Haha, ik wist het niet zeker, maar dankjewel voor de correctie! Ja, wij hopen ook heel erg dat we hem nog terugvinden!
Sun1
Geplaatst: 28-03-09 00:09
Misschien heb ik het verkeerd......moet Vito niet nog 7 jaar worden (in november)? Weet niet of de nieuwe eigenaren zijn leeftijd weten, maar als dat wel zo is dan kan het handig zijn.
MissAmazone
Geplaatst: 28-03-09 12:39
Bij ons is een paard nieuw dat daar wel op lijkt. Zag hem gister eigenlijk voor het eerst. Met rijden houd hij niet zo van tegemoet komende paarden kan dat kloppen? Beetje pittig paardje was het ook, vlot onder het zadel. Zal hem volgende week eens beter bekijken.
Ik heb nog wat info. Had even op een oud krantenstukje geken op het prikbord daar stond Vito met Inca. Er stond bij dat hij 28 oktober is geboren welk jaar weet ik alleen niet.