hallo mijn naam is karin wie kent er de vorige eigenaren van mijn wasoda ik ben een beetje haar familie en verleden aan het uitpluizen regeer please
elise t.
Geplaatst: 19-03-09 00:22
hoi,ik lees in je profiel dat het om een draver gaat.kijk op de site van de NDR,typ de naam van je paard in bij "zoeken"en de familiestamboom komt in beeld.En ander hier op bokt,bij draf en rensport.succes met je zoektocht,groetjes...
Naam Wasoda Vrijthout Stamboeknummer D040009 Geslacht Merrie (M) Kleur Donkerbruin Ras Draver Nationaliteit Duitsland Geboortedatum 08-05-04 Naam vader Chips and Fish Naam moeder Selected Hanover
Fokker Gefokt in Duitsland Trainer Eigenaar Geen eigenaar
Mocht je over de vader meer willen weten, die dekt mog steeds wel veel. Is nakomeling van Pinechip. Ik ken er ook een aantal veulens van. Chips en Fish is vorig jaar op de Mixed Sale is Wolega aangeboden en verkocht.
Kunt ook contact opnemen met de Hannovers Hoeve, die kunnen je waarschijnlijk meer vertellen over de merrie.
hippa
Geplaatst: 23-03-09 20:51
De oude eigenaar is waarschijnlijk ook de fokker: Stoeterij Vrijthout - Hugo Buyl Vrijthout 31 1730 Asse - Belgie Tel: 02/452 87 53 Fax: 02/453 18 31
heey als ik je beschrijvind lees kende ik haar mischien heeft ze ooit bij een handelaar in prinsenbeek (NB) gestaan kan ze dit zijn het is niet zo'n hele duidelijke foto maar dat is de enige die ik heb
gr. the_m ( laat het me a.u.b weten als ze het is ik mis haar namelijk best en ik wil graag weten hoe het nu met haar gaat)