Ergens vorig jaar heb ik al een eerder topic gestart naar de zoektocht van het eerste veulen van Emma Karin, nu nog een poging. Zijn naam is Volmer Olrik, en ja zijn vader heet Olrik. Emma Karin's vader is Oltman. Olrik en Emma zijn beide Stamboek en voor zover ik weet Volmer ook. Hij is via een handelstal in friesland verkocht naar ergens in het zuiden van nederland of net achter de grens. Tenminste, dat is wat ik heb gehoord. Jammer, maar helaas heb ik niet veel van de verkoop mee gekregen en kan ik dus ook niet alles in detail vertellen. Volmer Olrik was een brave Frieze hengst toen hij bij ons vandaan ging. Ik hoef niet perse te weten waar hij is(zou natuurlijk wel leuk zijn) Het gaat me er eerste instantie om dat ik weet dat het goed met hem gaat.
Per zoektocht is maar 1 topic toegestaan, voor de zoektocht naar dit paard loopt er al een topic, dit topic mag 1x per maand omhoog geschopt worden zo lang als dat nodig is. Graag verder in het originele topic, zie Femke16 @ [OV] [PG] : VOlmer Olrik 2 jarige friese hengst Hier een slotje.