Ik zoek oude eigenare(sse)n van mijn pony Santos. Deze naam heeft ze niet altijd gehad, daarom heb ik haar naam ook niet in de titel gezet.
Ze is ongeveer 15 jaar, haar geboortedatum weet ik niet. Ik weet dus ook niet zeker of ze echt 15 is, de mensen waarvan ik haar kocht zeiden dat ze 2 jaar jonger was maar toen ze haar paspoort kreeg heb ik er in laten zetten welke leeftijd de DA haar schatte dmv naar haar tanden te kijken. Wel heb ik gehoord dat ze in augustus geboren zou zijn. Ze is 1.43m hoog. Haar ras is onbekend. Ze heeft ooit eens in het prikkeldraad (? weet ik niet 100% zeker) gezeten en heeft hierdoor een peesblessure (zitten nog littekens op) aan haar linkervoorbeen en op haar rechterbil een litteken. Ze heeft een wit kolletje en rechtsvoor een wit voetje en links achter ook een wit voetje.
Dit weet ik van haar: Ze is in 2004 bij mij gekomen. Hiervoor stond ze bij mensen in Bedum (Gr), waarschijnlijk daarvoor in Boxum (Fr) en daarvoor in Langweer (Fr). Ik weet niet precies in welke jaren dit was, maar volgensmij is ze in ongeveer in 2001 uit Langweer weggeaan. Hier heeft ze ook haar huidige naam gekregen. Ik weet niet meer hoe lang die mensen haar hebben gehad, maar die hebben haar weer van een handelaar gekocht.

Ken je haar of weet je misschien meer? Laat dan aub even een berichtje achter of pm mij!
Alvast bedankt.